Allò que ens separa!

Un relat de: esth4

Has volat com el vent de la tardor,
has fugit lluny de mi,
les cadenes que ens lligaven els canells les has trencat,
hi ara ja no hi ha res a fer per tal de poder endreçar aquesta situació d´aires surrealistes, però a la vegada reals com la vida mateixa.
La sang d´un innocent ens separa eternament,
has creat un mur insalvable,
un mur d´acer i ferro poderós com ningú, amb més pes que cap paraula o fet que hi puga haver hi entre els dos,
un mur que mata cadascuna de les esperances i anhels que habitaven en el més fons de les meues entranyes, esperances de despertar un dia i despertar al teu costat en un món on tot hagués canviat.
Em pregunto una i altra vegada, què has fet? per què has deixat que passés?.
Tu, el meu amor, l´amor que no he sapigut retindre al meu costat, ara un amor impossible,
algú altre et necessita molt més.
Sigues feliç,
jo he deixat que passés,
la culpable JO!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

esth4

5 Relats

1 Comentaris

3671 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Què qui sóc?, a voltes ni jo mateixa ho sé ben bé.
En veritat em dic Esther,sóc una xicota nascuda a les terres de l´Ebre, terres en les quals em sento molt identificada.
Des de ben joveneta he sentit la necessitat d´escriure, d´expressar el que sentia en els moments de tristor i melancòlia. He trobat en l´escripturaa l´amiga a la que poder relatar-li els sentiments més profunds, les meues preocupacions i els estats d´ànim, la mà amiga, el somriure que consola i l´abraçada que necessitem per tal de poder seguir endavant.
És molt possible que els meus escrits no siguen els millors, ni els més excepcionals però estan escrits amb el cor,són sincers i és el que compta, no penseu el mateix?
Us convido a llegir-los,
APA, àmim!
petons per tots