Allibera't!

Un relat de: AiDuS

T'obsessiones per una cosa, per una persona, per tot, per res... Per què? Què et passa? Eres suficient per a viure alegre i content!
Fuig d'això abstracte que t'engabia... Sí, abstracte! Tot és un muntatge al teu cap que tu, solament tu, has anat fabricant... Ombres negres, forats obscurs, obstacles difícils... No t'ho creus, no t'ho vols creure, però tot ho has inventat tu, solament tu.
No tingues por, eixir t'airejarà! T'agradarà sentir-te lliure, sense dependre de res ni de ningú... Sols tens una vida, intensa i curta. Aprofita-la! Viu-la! Sent-la! És teua, per què deixes que te la furten? Creus que això forma part de la teua vida, que és indispensable! No... Ja t'ho dic jo, directament, sense indirectes que no captes.
Viu! No et deixes matar... Estàs morint poc a poc. El temps passa, segueixes lligat a ell, a ella, a això, a tot, a res...
M'entristeix veure com passes el temps penedint-te del que et passa, penedint-te del que no et passa... I mentrestant? Hores, dies, setmanes, mesos... No hi poses remei! Segueixes enfonsat i lligat a la mateixa història que, poc a poc, està acabant amb tu, amb el teu temps, amb la teua vida...

Comentaris

  • Era el que necessitava. Gràcies.

    En feia falta de debò un relat com aquest.

    L'escriptor mediocre

  • plouifasol | 02-08-2007 | Valoració: 9

    Genial. A la vida s'ha de saber ser lliure i poder volar!

  • d'acord amb matissos[Ofensiu]
    Karles | 31-07-2007

    un gran pensador deia; no t'has de preocupar, t'has d'ocupar. Deixa d'engoixar-te pel que et passa i busca com en pots treure partit.
    l'escrit està ben plantejat i convida a un punt de sana reveldia. Bé!
    una abraçada.

  • Bolet | 30-07-2007 | Valoració: 10

    em sento totalment identificat, al 100%. Si pogués posar-te més nota te'n posaria

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64425 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com