Allibera'm

Un relat de: Castle walls
Deixa’m dormir.
Deixa’m dormir i no em despertis.
Vull fugir, deixar aquest infern. Les forces per seguir endavant se m’han esgotat.
No puc més. No puc córrer, saltar, caminar, moure’m. He oblidat què és la llibertat. Diga’m amor meu, això és vida? Estar aquí estirat immòbil com un mort a la seva tomba és vida? Diga’m-ho amor meu, perquè jo ja no tinc ganes de continuar.
Sisplau, deixa’m volar i alliberar-me d’aquest turment. No puc aguantar més aquest sofriment.. Deixa’m obrir les ales i emprendre el vol.
Siusplau amor meu.
Allibera’m.

Comentaris

  • Passió pura de passió[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 24-03-2011 | Valoració: 10

    Això és la passió transformada en lletra. Malgrat el patiment que desprèn aquesta poesia et felicito per la sinceritat emotiva que has demostrat. T'has deixat anar, has emocionat al lector, has transmès els teus sentiments, durs, ferits, negres i foscos, però has descrit la teva ànima. Segur que després de fer-ho has millorat una dècima el teu estat `d'ànim. Felicitats per la teva sinceritat emocional. Una abraçada i endavant!
    Aleix

  • AVERROIS | 23-03-2011

    m'ho deixava, benvingut/uda a relats en català, tot un món d'escriptura.

    Apa siau!

  • Tota una...[Ofensiu]
    AVERROIS | 23-03-2011 | Valoració: 10

    ...controversia, l'eutanasia, Sempre s'ha dit que mentre hi ha vida hi ha esperança. Potser el dia següent troben la cura i no es pot tornar enrera. Però per altra banda fins a quin punt el poden obligar a estar en aquest món, és la seva vida! Hi ha tot un regitzell de normes morals que fan de mur en aquesta qüestió, encertades? no encertades? El temps ho dirà.
    Una abraçada.

  • colpidor relat, desprèn moments[Ofensiu]
    joandemataro | 23-03-2011 | Valoració: 10

    de desesperació, però les coses canvien a cada instant i cal buscar noves il.lusions, obrir-se i donar-se sempre una oportunitat... la vida per molt dura que ens pugui semblar és l'únic que tenim i cal aprofitar-la doncs també hi ha coses bones per viure i compartir...
    una salutació des de mataró
    joan

Valoració mitja: 10