Algun dia

Un relat de: Dream
De vegades et sents sola, trista, oblidada. Són dies teòricament divertits, esperats, feliços. Per a mi no. Començo a veure que estic atrapada, és un espiral sense sortida. Els dies passen lentament, els minuts es fan eterns. Sense ganes penso, penso molt, però sense entendre res. Les coses es giren, els moments se'n van. Només queda recordar i mirar fotos. Tot marxa amb una forta ràfega de vent. Què ha passat? He fet res que no tocava? Les coses es comencen a complicar sense acabar-ho d'entendre. Les converses comencen a ser distants. Les mirades una mica perdudes i desconfiades. Avui he trobat una foto, sense tenir res a veure amb el que em passa, però he somrigut. He vist que era feliç, que hi ha temps i temps. No tenia mal de caps, tot "rotllava bé", només pensava en alegries, felicitat, divertir-me,.. però ara, ara tots els pensaments són contraris a la foto, amargura, angoixa, tristesa. Segurament dins d'aquest espiral hi haurà un petit camí que em tornarà a fer sentir com em sentia fa uns anys. Sí! Ho reconec. Suposo que també influeix haver-te vist. Un any. Un any! Que fàcil que es diu. Tres-cents seixanta-sis dies. Si, som any bixest. Tants dies sense veure't, tornar a mirar aquell somriure tan dolç, aquells ulls ametllats verdosos, aquell cos que em treu un cap i mig. Et tornava a tenir a davant, parlant com feia temps que no ho fèiem, demanant-nos com anaven les coses, somrient. Penso, penso que tot i així, després de tot, era difícil mirar-nos als ulls, potser massa enganys, massa poc enamorament, però una mica d'estimació. Mai t'ho he dit, imagino que coneixent-nos ja ho saps, t'estimava i t'estimo, però no n'estava enamorada. Sense enamorament les coses costen que funcionin, potser és la causa de fracassar com a parella i funcionar com amics. Et trobo a faltar.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Dream

Dream

6 Relats

9 Comentaris

5449 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
-Jo no vull caminar enrere-