Alegria

Un relat de: 1101ilime

Alegria ¡

Inesperada quant vas entrar dins la nostre cambra, es sempre expressiva la teva mirada, i veig tot el que m'has donat.
La meva anima es plena de tots els colors de l'espai, respira lluentor
i batega i batega en el desfici, sense cap perjudici de la meva ment, punyent, lluent.

L'espai dins de l' infinit, ens pot fer imaginar tot un seguit de colors,
que tant de dia, com de nit, hi resplendeix el Sol majestuós en els seus planetes.

L'avui sempre es el que conta, demà ja en parlarem, s'ha de viure al dia, no fer castells, no tenir por, i afrontar, la vida com el que es, sense capficar-se molt , que el demà potser no ha d'arribar.
La nostre vida, es com les petites formigues, dins l'espai infinit.
No podem tenir orgull, em d'estimar-nos i ser sincers, amb nosaltres mateixos, per poder-ho transmetre , al nostre proïsme.
Es el millor camí per poder caminar, i donar la ma el que li fa falta,
En una paraula ens em d'estimar, per poder, estimar als altres.

Perquè pensar en el demà, que potser no arribarà, i has perdut, el tems, pensant el que podria passar , i el que no podria passar, i em de saber que les cosses ja venen soles , i no les has de cridar, perquè a les hores pot ser si que venen.

Sense paraules no es pot caminar, perquè formen part del nostre cos i anima, sense elles, el contacte amb els humans, seria molt poc, nul.
També pot ser afectiu, en el llenguatge dels signes, i l'expressió facial, donant els nostres sentiments, d' altri.
Pro el mes joiós , es poder expressar, el que pensem, als essers estimats, per poder-los encadenar en un to poètic, prosaic, i poemes, que ens diuen les meravelles, de les persones estimades, i de tota la natura, vers l' infinit.
També es pot caminar, protestant, enutjant, odiant, i dient les mil pestes, dels Politics que no ens agraden, perquè ni ha que si ens agraden, o no?
En fi que si no hi ha paraules, ni expressió, el mon seria mort.

Paraules de amor senzilles i tendres, no en sabíem mes teníem quinze anys, no havíem tingut, massa tems per aprendrem, no en sabíem mes..





Comentaris

  • Alegria dòna llegir-te![Ofensiu]
    28trebor | 22-05-2006 | Valoració: 7

    Aquest al.legat del goig de viure s'hauria d'encomanar més sobint. Felicitats per pensar com penses!

l´Autor

Foto de perfil de 1101ilime

1101ilime

85 Relats

53 Comentaris

72574 Lectures

Valoració de l'autor: 8.57

Biografia:
Molt he estimat i molt estimo encara
Ho dic content i fins un poc sorprès
de tant d'amor que tot ho clarifica.
Molt he estimat i estimaré molt més
sense cap llei de mirament ni traves
que m'escatimin el fons plaer
que molta gent dirà incomprensible.

Ho dic content: molt he estimat i molt
he d'estimar. Vull que tothom ho sàpiga.
Des de l'altura clara d'aquest cos
que em fa de tornaveu o de resposta
quant el desig reclama plenituds,
des de la intensitat d'una mirada
o bé des l'ardor d'un sol bes,
proclamo el meu amor, el legitimo.

Miquel Martí i Pol

ANGELSEMILI@telefonica.net