Alegria

Un relat de: panxample
Hem perdut l’alegria .

Les modes són canviants, sempre seguim l’última de manera incondicional. No ens plantegem si ens convé o no, pel sol fet de ser la més moderna, la més xic o la que més fascina. Les assimilem i ens les fem nostres ràpidament.

En la nostra cultura el sexe femení, fa temps que és cuida i manté una estètica d’elegància i bellesa , que sovint fa emmudir i ens deixa bocabadats. L’encant de les formes, sense un pèl i un cutis fi i fresc, els dóna una personalitat que enamora a primera vista .

Per a no ser menys, els masculins també han seguit aquesta norma. Últimament és fàcil veure homes, rasurats de dalt a baix, sense un pel. Ni de ximple ni d’espavilat. Depilats completament. Julivert meu com t’has quedat, sense cap fulla i el cap pelat.

L’home i l’ ós com més pelut més formós. Lleig i pelut com un ós. Francament no sabria dir-vos… no els trobo atractius, ni peluts ni pelats.

El que sí reivindico és que torni l’alegria. I, és que: On hi ha pèl hi ha alegria!

I, on hi ha mata hi ha patata!

Comentaris

  • Pelut, pelat ??[Ofensiu]
    Naiade | 27-02-2012 | Valoració: 10

    Un relat divertit, on no hi manca l’alegria. Pot ben ser un diàleg tot fent el comentari del moment. M’has fet venir a la memòria una sèrie e dites que m’explicaven de petita. Ah, i hi sobre peluts i pelats atractius i no, cada dona et dirà la seva. Però si que és cert que on hi ha pèl i ha alegria.
    Una abraçada

  • Jajaaa[Ofensiu]
    allan lee | 17-02-2012

    doncs a mi ben al contrari: tant m'agraden pelats com peluts. Ara, les dones, veus, m'importa un rave l'estètica que gastin.

    Un escrit fresc que es llegeix com una glopada, que et deixa amb ganes de més. Molt bo! Una abraçada

    a

  • Molt divertit[Ofensiu]
    brins | 17-02-2012 | Valoració: 10

    Un tema molt original i quotidià alhora, panxample, els homes cada dia cuiden més el seu aspecte físic. Ho has sabut explicar amb molta gràcia.

    T'agraeixo el comentari que has fet als meus haikus, i vull que sàpigues que els que tu escrius també m'agraden molt.

    Rep una cordial abraçada,

    Pilar

  • Shaudin Melgar-Foraster | 11-02-2012 | Valoració: 10

    El tema d’aquest relat està obert a molts arguments. El que aquí vull dir-te, però, és que l’he trobat escrit amb molta gràcia.
    Una forta abraçada,
    Shaudin

  • un tema per a la discussió...[Ofensiu]
    joandemataro | 13-01-2012 | Valoració: 10

    particularment , panxample, a mi els homes no m'atreuen físicament de cap manera crec que en això seria més adient que opinessin les persones a les quals sí els atreuen.
    De totes maneres crec que aquí barreges temes culturals i educatius i que és bo fer canvis en tot, en definitiva les modes el que busquen és sacsejar el que sovint semblava intocable...

    una abraçadota
    joan

  • Alegria...[Ofensiu]
    free sound | 13-01-2012 | Valoració: 10

    ...cada dia!!!
    Bon escrit, amb astúcia i elegància...
    M'agrada!!!!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de panxample

panxample

45 Relats

292 Comentaris

65867 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
No sé qui sóc, ni que no sóc, però la vida és una meravella, cal aprofitar-la, compartir-la i gaudir-la. Encara que de vegades amarguegi.

Panxample no per que tingui la panxa ampla o sigui un panxacontent, que també; sinó que és en honor a Joan Baptista Pujol i Fontanet, (Alfara dels Ports, Baix Ebre, 1857 – Tarragona, 1883). Bandoler anomenat "panxample".

la calaixera