Alegría

Un relat de: Pau Mora
-Potes llargues!
Quant de temps sense veure't.
Estàs igual que sempre!
Quina alegria que em fa trobar-te!
Quina casualitat.
Mira que he tingut un pressentiment, avui mateix pensava en tu.
Te'n recordes del Lolo?
El vaig veure fa poc també.
Està igual el cabró.
Com tu.
Bé, fas més panxeta com jo però estàs ben bé igualet que, quant fa ja que no ens veiem tots?
Quinze anys?
És que els anys passen volant.
Ui! Et deixo que se m'escapen els nens.
A veure si quedem un dia i fem un soparet com abans, encara que sigui amb les dones!
Adéu, potes llargues!

Comentaris

  • El famós "llargues"[Ofensiu]
    Pau Mora | 01-11-2011

    Jo li ho preguntaré a ell, però que consti que el relat és ficció

  • elbulli | 01-11-2011 | Valoració: 10

    ... el potes llargues(Joan?)
    no serà pas el mans llargues (Jan del turbant?)

  • Resposta al Lluís Dargos[Ofensiu]
    Pau Mora | 18-10-2011 | Valoració: 10

    No em consta que el Lolo i el potes llargues(Joan) es coneixin però jo no ho sé tot.

  • jo conec al lolo[Ofensiu]
    Endevina'm | 18-10-2011

    i també fa quinze anys que no veig al potes llargues, és deia ângel el meu potes llargues, i el teu?

  • Perquè només el primer tram?[Ofensiu]
    Bonhomia | 18-10-2011 | Valoració: 10

    Evidencies molt bé el problema de fer-se gran, casar-se, comprometre's amb una societat exageradament contradictòria... i al final els amics es van separar al primer tram del llarg camí.

    Trist però reflexiu!

l´Autor

Foto de perfil de Pau Mora

Pau Mora

30 Relats

92 Comentaris

35049 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Descriure's a un mateix em sembla fals i/o pedant. Si menys no, subjectiu, així que el que dic és que estic content d'haver-me conegut.
M'agrada la gent, encertar-la en la elecció d'un llibre(sense que això suposi res de res), jugar, jeure a la gespa, fer castells a la sorra, pintar, dibuixar, escriure, caminar, respirar, pensar, treballar, fer esport, el futbol, veure els partits del Barça, mirar la tele, el campionat de motos, la música, la dansa, el teatre, l'ordinador en general(m'apasiona el Photoshop), la Tècnica Alexander, l'Aikido, el Shiatsu, el Tai-chi, el Ioga, descansar, fumar, la cervesa, el pernil, el pa amb tomàquet, la xocolata, el talladet, els festucs, la paella, la fideuà, els cargols a la llauna, les crispetes i depenent de la peli, el cine. Fins que algú em defineixi, de moment si m'intuïu ja m'està bé.

Els meus interessos
M'interessa l'art, la imaginació.
M'interessa l'actualitat fins a un cert punt.
M'interessa el futur com per curiositat.
M'interessa la política, els polítics no.
M'interessa Catalunya i el món.
M'interessa i m'importa la salut.
M'interessa la vida, els amics.
M'interessen els meus fills.


http://paumora.blogspot.com/
http://blogs.e-noticies.com/pau-mora--disfresses/


Agraeixo molt els elogis però més les crítiques constructives. Gràcies.