Al voltant de l'OBEDIENCIA

Un relat de: Joan G. Pons
La paraula obediencia fa respecte. I practicarla també.
Entesa com una actitud consecuent facilita molt ls convivencia.

A qui primer has d'obeir es a un mateix.

Admetre normalment i obeir els Principis
els. Valors
els Acords
els. Comprmisos

I fer-ho no com una obligació, sino com una aceptacio naturalment
assumida.

No retalla la nostre llibertat personal..... la canalitza socialment.

Recomano estimar-la.

Comentaris

  • Està bastant bé com a reflexió.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 18-07-2020 | Valoració: 9

    M'agrada aquesta reflexió.

    És entretinguda. Sï, obeir és impotant, però alguna que altra vegada és preferible desobeir.

    T'has deixat de dir, ningu es perfecte, que a vegades per a obeir cal canviar d'ideologia. A mi em va passar una vegada.

    Ens veurem per relats. Salutacions.

  • Revolucionari[Ofensiu]
    kefas | 08-07-2020


    Joan, ets un revolucionari. Si adoptes el principi de que t'has d'obeir a tu mateix abans que a qualsevol altre manaia, estàs posant les bases per a la insubmissió total. Ves que no se'n enteri el que hi ha per sobre del superior.

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 28-06-2020

    Bona aportació, que comparteixo, Perla.
    Gràcies.
    Joan

  • OBEIR ÉS IMPORTANT EN LA VIDA.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-06-2020 | Valoració: 9

    L'essència de l'obdiència és íntegra per a la persona i com a tal integritat és fonamental obrir el cor al nostre voltant. Està molt bé plantejat l'assaig, Joan.
    Com ho dius, Joan, és així de veritat "hem d'obeir a un mateix" i així tindrem acceptació per a tots.
    Ah! sí, et comente que per primera el títol del relat: Al voltant de 'OBEDIENCIA", la palabra "obediència", deu de llevar accent en l'última "e" , oberta. Controla un poquet més els relats, perquè tens alguns accents i paraules que no estan correctament escrites.
    Abans de penjar el relat, deus repassar-lo unes quantes vegades, per corregir les paraules que fallen. No t'ho prengues a mal... però és millor repassar-ho, que després de publicar-lo. La paraula "convivencia", clar, porta la "e" accent obert.
    Pots desborra-lo i després publicar-ho de nou, tot corregit, si et ve amb ganes.
    Saluts i cuida't. PERLA DE VELLUT