Al msn... i a tots els meus contactes

Un relat de: AnNna

Oh, programa informàtic,
Oh, xat mundial,
Oh, ninotet de color verd,
Gràcies.

Ets molt més que un simple xat.
Ets una vida sencera.
Una vida que els grans no entenen.
Sí, mama,
Tu ets d'aquests.

Darrere cada nick hi ha una persona,
Un amic, un bon amic,
Que no té perquè ser fals,
És com qualsevol altre,
A tot arreu hi ha de tot.
Sí, mama,
A tot arreu hi ha de tot.

Gràcies a tu, oh, xat,
Tinc molta gent que m'estima
A la que no puc abraçar,
Però jo sé que és aquí, amb mi,
I hi serà sempre que ho necessiti,
Malgrat la distància.
Sí, mama,
Malgrat la distància.

I per ells és que jo visc,
Gràcies a ells no m'enfonso,
Per ells torno a sortir,
Quan he caigut molt endins.
ÉS per ells que sóc feliç.
És amb ells que sóc feliç.
Sí, mama,
Amb ells sóc feliç.

I et puc dir que són persones,
I et puc dir que és relació
I et puc dir que m'entenen.
I et puc dir que m'estimen.
Sí, mama,
Ells m'estimen.

I és per això que estic enganxada,
Perquè no és un programa,
És part de la meva vida,
Són persones que jo estimo,
És gent bonica,
És gent genial.
Sí, mama,
Són genials.

Gràcies.
Programa informàtic,
Xat mundial,
Ninotet de color verd.
Gràcies per existir.


Comentaris

  • Sí, nena[Ofensiu]
    Lavínia | 04-02-2005

    t'hauria d'haver contestat la teva mama, perquè és cert que la gent que hi ha darrere el nick t'estima perquè ets una noieta "genial", per això tu trobes la gent genial, que en el programa sempre hi trobaràs bones relacions, perquè hi dius coses molt emotives de manera senzilla, com ara aquest poema que a través de la tornada "sí, mama" dius com veus a tothom d'aquest web i, sobretot, perquè escrius força bé i de tot en treus un tema.
    En un mot: tens inventiva i el que és més bo la capacitat d'expressar-ho.

    Petons.

  • Molt maco, maca[Ofensiu]
    Josep Bonnín Segura | 31-12-2004 | Valoració: 10

    Si, 'ha encantat com descrius la vida que es mou per dins la xarxa. I és clar que sí. M'ha fet il.lusió deixar-te possiblement, no aposteré per si de cas, el darrer comentari del 2004, perquè igual el llegeixis el 2005.
    Una aferrada molt forta i que el el proper any, estigui "ple de i ple de coneixença" ben igual que en el Viatge a Itaca.
    Josep

  • un SUPER 10 !!![Ofensiu]
    Capdelin | 31-12-2004 | Valoració: 10

    sí, mama... de veritat
    que som amics seus... que l´estimem... que estarem sempre al seu costat...
    que no la besarem, ni la tocarem, ni farem l´amor amb ella...
    però també hi ha un AMOR a distància... on les mans no s´entrecreuen, els brassos no estrenyen cossos, on els petons no porten llavis sensuals...
    sí, mama... de veritat
    el chat... és car... però no és una droga que et va omplint de falsos somnis, que et va omplint de satisfaccions utòpiques, que et va omplint de buidor...
    el chat és una conversa on buides i rebs... on estimes i et sents estimat a canvi de res...

    fantàstic poema AnNa... m´ha deixat ple... per la teva originalitat, la teva sinceritat, la teva valentia... ets l´AnNna!!! autèntica, que vomita el que sent, revolucionària sense armes...
    un ptó i una abraçada...

  • Ai el msn....[Ofensiu]
    mistika | 02-11-2004

    eis AnNna!
    estil d rima molt lliure no?¿
    jo tb sok una msn-adicta. (em dons el la tva dire?) tink la mateixa edat q tu i veig q ens agrada escriure molt a les 2.
    Continuaré llegint els teus relats i comentan-los (llegiràs els meus?)
    ah x cert! molt original lu d les 3 enes

  • AnNna és un nom que m'agrada[Ofensiu]
    JuanGlauc | 17-10-2004

    Sento si la meva valoració no t'ha fet el pes, te posat un 2 pel relat, no em convenç i he llegit teves que són molt millors, i et vec capaç de fer molt millor aquest text, aquesta idea.
    El més important esque tu hi entiguis contenta, jo de vegades llegeixo autors que estan sobrevalorats i daltres ho faig amb gent qeu ningú compra el seu llibre i jo els tinc com a preferits a la meva prestatgeria.

    Et vec molt interessant, és més m'estic plantejant el tema de fer-me un correu al hotmail aquest, per a veure si concec gent com tu.. Tinc molts amics jo i suposo que trobo extrany de poder-los fer per la xarxa ja que jo nescessito el contacte huma, el cara a cara, el sentir el riure de l'altre, res més.. seré un vell.. un home massa tradissional, pot ser.. no ho nego..

    Sento si et va molestar el meu comentari. Quan tingui un correu d'aquests, si no t'importa, ja t'avisaré.

    Continua amb lescriptura, 16 anys tens? És absolutament igual, SALUT!

  • Emmm...[Ofensiu]
    AnNna | 16-10-2004

    Et puc preguntar pq m'has posat un 2? Si és pel relat no hi puc fer res, si no t'agrada....
    Però si és perquè no penses com jo en el que vull dir en aquest poema... dir-te que m'és igual si no penses com jo, tothom té opinions, i pq no pensis igual no vol dir que estigui malament el que jo crec.
    Mira, en realitat hi ha gent molt falsa, també, que m'han demostrat coses inexplicables. Al poble... no sé, el que és amics, no en tinc gaires.
    Tots estan lluny, fets a través de la xarxa, aquesta xarxa que tothom pensa que només pot ser superficial, i que m'ha fet enamorar de manera profunda unes quantes vegades. És cert que en un xat és diferent, però també és veritat que tot és igual. Les persones existeixen igualment. No importa el mètode que facin servir per relacionar-se. Són bons amics, i t'ho puc assegurar. Me'ls estimo un munt...
    Però bé, com ja he dit, la gent no m'entén...

    Adéu.
    aNNNa.

Valoració mitja: 9.67