Al bosc.

Un relat de: Mericherry

Em perseguien. Ens trobàvem a ple hivern, nevava amb una gran intensitat i els meus óssos estaven congelats, el meu cos ja no responia al tacte.
Un fum, que sortia d'una petita casa, situada al mig d'aquell bosc em va cridar l'atenció. Vaig decidir provar sort, i trucar a la porta de fusta, escletxada pel pas del temps. El primer cop no em va contestar ningú, però jo, desesperada, amb els ulls plens de llàgrimes, vaig intentar-ho per segon cop. Uns passos lleugers caminaven cap a la porta on em trobava jo, al terra.
Una nena petita, vestida amb una brusa color blanc, va obrir la porta i amb un rajolí de veu. Ella era la persona que em perseguia. Què volia de mi?.En aquells moments vaig perdre el coneixement. Desperta'm desprès, exhausta, no va ser molt pitjor. La por es va apoderar del meu cos que ja estava prou calent, però no amb les forces necessàries, com per marxar corrents d'allí. Un impuls hem va arrossegar un altre cop per aquell bosc, d'on abans havia intentat fugir de la nena. Desesperada perquè no trobava cap sortida, em vaig rendir, deixant que la terra, s'emportés el meu cos, fins les profunditats. Mai més vaig despertar, però ara, estic més tranquil·la. Aquí ella, no hem trobarà.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer