Ajuda'm a oblidar-te

Un relat de: Nyanga

Ajuda'm a oblidar-te,
a no recordar-te cada segon del dia,
a no plorar cada vegada que penso en tu;
ajuda'm a no tornar-me boja amb el record dels teus ulls.

Ajuda'm a oblidar-me del gust dels teus petons,
del tacte suau de la teva pell,
de la olor dels teus cabells molls,
del so de les dolçes paraules a cau d'orella.

Ajuda'm a oblidar-me de tu,
de tot el que hem viscut en secret ,
amagats dels ulls de la gent
que no entendria d'on ve tot aquest dolor.

Ajuda'm a esborrar de dins meu,
la teva escalfor, les teves carícies, el teu sexe,
les confessions sota els llençols,
i les notes d'aquella cançó que em recorden a tu.

Ajuda'm a tirar endavant,
a començar un nou dia sense tu,
una nova vida sense tu;
ajuda'm a ser capaç de lluitar i no rendir-me ara mateix.

Ajuda'm a oblidar-me de les nits en blanc pensant en tu,
de totes les llàgrimes que he vessat que portaven el teu nom,
de totes les hores i dies perduts només recordant-te;
ajuda'm a oblidar-te per no haver de fugir de nou.

Ajuda'm a esborrar-te,
a no mirar-te,
a no desitjar-te,
a no pensar-te,
a no tocar-te,
a no somiar-te,
a no parlar-te,
a no estimar-te...

Ajuda'm a oblidar-te.

Comentaris

  • mbr1714 | 29-08-2009

    que bonic i que trist....
    i que fàcil identificar-se amb alguns versos..

  • lady_belen | 13-08-2009

    hola! sobre lo del meu relat, has encertat, per sort tot va anar be, pel contrari no hauria hagués sabut que fer.
    gràcies per dedicar uns minuts del teu temps a llegir-me, gràcies de debò.
    aquest relat també m'agrada, escrius força bé.

    pel contingut del relat, es veritat, desgraciadament ens ens ensenyen a estimar, a voler cada dia un poc més.. però no ens ensenyen a oblidar, a com estar sense la persona que abans estimàvem amb tota la nostra anima i cos, i llavors no sabem com explicar-ho al nostre cor, és molt dur.
    apa, com ja et vaig dir, seguiré llegint-te.
    una abraçada, adéu! :)

  • Hola.[Ofensiu]
    _ampariues | 08-08-2009

    M'ha agradat que em comentares en el meu primer relat.
    Estic a l'espera que se'm publiquen dos mes, i espere que també t'agraden.

    He estat llegin-te i m'agrada com ho fas. Estas a preferits.

    Un bes fortissim.

    ;)

  • Posa...[Ofensiu]
    onatge | 08-08-2009 | Valoració: 10

    Tot el seu equipatge que t'ha deixar en tu, tot el seu record, tot en un vaixell de paper i bufa mar enllà... Enlairat fins la celístia dels estels, deixa tot el plom terrenal que portes al teu equipatge, i volaràs lliure, i de nou sentiràs els batecs del teu cor, i miraràs endavant amb la força que dus a dins i que no t'ha abandonat mai...

    Salut i oblit.
    onatge

  • oblidar...[Ofensiu]
    nana_17 | 07-08-2009

    que la persona en qüestió t'ajudes a oblidar-a seria un gran que... pero potser acabaria fent mes mal, no ho se.

    es precios d veritat!

    una abraçada forta i un somriure càlid :P

  • Merci[Ofensiu]
    Eritrea68 | 07-08-2009 | Valoració: 9

    Pel comentari i per escriure aquest poema.
    Què maco! Reflexa el que crec que molts estem vivint.
    Segueix així noia! (bueno, suposo que ets una noia.. sino, segueix així, noi! xD)
    I, realment, sento que coneguis el gust de les llàgrimes... però vaja, com deien al senyor dels anells: "No diré no lloreis, pues no todas las lágrimas son amargas".

    Un petonàs ;)

  • oblidar... que n'és de difícil[Ofensiu]
    Nina Abril | 07-08-2009

    diuen que per oblidar hem d'esborrar part del passat. Jo prefereixo que si algun record m'ha fet crèixer aquest quedi amb mi, per dolorós que sigui.
    Sempre el puc posar en alguna capsa, sense enterrar la capsa, és clar. Perquè el dia que m'interessi recordar pugui donar-hi un cop d'ull.
    I tot allò que vivim són esglaons, que no ens faci por trepijar-los, ni passar-hi per sobre. És el nostre cami. I recorda: cada cop més amuuuunt!! jejeje


    Gràcies pels teus comentaris.

    Gemma

  • somnisdecolors | 04-08-2009

    Percert se m'oblidava et posso directa als preferits !

  • M'encanta ![Ofensiu]
    somnisdecolors | 04-08-2009

    M'encanta, i simplement m'encanta no se amb quines altres paraules expressar el que m'ha agredat el teu text.
    Em sento tan identificada en ell, ja fa uns mesos un vell amor, un gran amic, una gran persona es va morir i jo l'estimava mes que a jo i tot. i ara em sento buida, sempre demanant ajuda, ajuda per tot el que tu dius en aquest text,i es que ja fa cuatre mesos pero em sento com si hagues estat ahir quan tot va passar i no el conseguesc oblidar; son tantes les coses que el m'ha tresmes aquest relat, es simple pero tan ple d'emocions.. M'ha encantat i m'agrada molt com escrius. "ojala" un dia arribi a escriure tan be com tu.
    Un beeso.

  • M'agrada la teva manera d'escriure[Ofensiu]

    M'agrada la teva manera d'escriure que també és una manera de segregar pensaments...

    Un pot escriure després d'una experiència determinanda, però això ja no importa gaire sinó el que val és el resultat sobretot si emociona com és el teu cas.

    Jo participo poc... hauria de posar més coses meves i no tant al voltatn de la mort...

    Felicitats

  • maricel | 03-08-2009

    "Ajuda'm a oblidar-me de les nits en blanc pensant en tu,
    de totes les llàgrimes que he vessat que portaven el teu nom,
    de totes les hores i dies perduts només recordant-te;" es una de les coses més maques que he llegit mai.. sabessis lo identificada que mi sento!!

    gràcies pel comentari i pels ànims.. espero que aquest "bon dia" que dius que un dia arribarà, arribi el més aviat posible, perque això, això es un infern!

    Una abraçada!

  • Amb l'ajuda del temps[Ofensiu]
    Unaquimera | 31-07-2009

    Oblidar no és senzill, ni ràpid... però sempre hi ha la possibilitat, és clar, de no sentir dolor per un instant, de no tenir present per un moment, de tirar endavant a pesar de tot, amb el temps.

    És aquest un poema molt intens, que em recorda un altre que em permeto oferir-te per si et ve de gust fer una lectura: es tracta de Jau! i només has de clicar sobre les lletres de color per anar-hi. Crec que et pot resultar proper, ja m'ho diràs si és així.

    També és per a mi un plaer llegir-te... i saber que em llegeixes!
    Gràcies pel teu amable comentari, que m'ha fet molta il·lusió: espero que sigui el primer de molts altres.... Jo tornaré a passar pel teu espai, segur, ja que la lectura d'avui m'ha deixat amb ganes de conèixer millor la teva producció.

    Una abraçada bona per celebrar la descoberta,
    Unaquimera

  • No demanis ajuda a qui has d'oblidar ![Ofensiu]
    Núria Niubó | 29-07-2009


    Cal trobar-la dins teu l'ajuda i també amb aquells que t'estimen.
    Aquest poema m'ha colpit el cor , si et tingués a prop et donaria una llarga i càlida abraçada,
    És molt bo per l'esperit malalt rebre abraçades, demana-les a qui t'estimi, demana-les als amics que et comprenen, no desitgis tant oblidar, i deixa que el dolor del teu cor s'aplaqui amb naturalitat, cal netejar les ferides i poc a poc cicatritzaran guardant només lo bo.
    Rep de tot cor una sincera abraçada,
    Núria

  • M'has trencat el cor[Ofensiu]

    amb aquest poema. Haver d'oblidar algú, estimant-lo encara, deu de ser una tortura. I tu ho has reflectit perfectament. Perquè les persones no som un ésser i prou, sinó que sóm cada detall del que fem i som: ulls, mans, carícies, vivències...
    M'ha encantat, però m'ha deixat desangelada.

  • La millor manera[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 27-07-2009

    d'ajudar-te és que se'n vagi ben lluny. Si et fa patir és que no et mereix.
    Estic desitjant llegir un relat teu que aparqui la tristesa. La vida és plena de bellesa, Nyanga i cal que aprenguis a trobar-la. Ja sé que , ara tal vegada, et sigui difícil però ho aconseguiràs.
    Un petó i molts ànims.
    Nonna_Carme

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Nyanga

Nyanga

45 Relats

225 Comentaris

63104 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Els coneguts diuen de mi que sempre estic feliç i amb un somriure als llavis, els que em coneixen saben que no sempre somric... només aquells que m'estimen de debó m'han vist plorar.

*
*
*

Gràcies a tots els que passeu intencionadament o no pels meus relats i gràcies encara més a aquells que gasteu una miqueta de temps en comentar-los....M'ajuda molt saber les vostres opinions per millorar!