Així és la vida.

Un relat de: cirereta7

Així és la vida. Naixem i som el punt on conflueixen totes les mirades d'efecte i tendresa... Som la joguina de la casa i la que ha fet crear un nou sentiment: l'amor. Just en el moment que la mare sap que ens porta a la panxa, ja ens estima de manera incondicional.

Ens anem fent grans, passem per diverses etapes com aprendre a caminar, a parlar, jugar amb els ninots, fingir que ets un superheroi... Tots aquests anys són fruit de la innocència, la causa de tantes rialles, el fer fàcil el món i els sentiments i les cabòries... En aquests anys aquestes paraules encara resten amagades sota les pupiles tendres que tant ens caracteritzen. Tot són flors i violes... Tot són pitos i flautes...
A mesura que ens anem fent grans, ens sembla que ja som adults, que tenim un pensament racional de la mateixa consistència que el dels grans...
I encara no sabem tot el que ens queda per conèixer...

Mica en mica vas descobrint nous sentiments, fas diferents unions amb les persones i comences a valorar la seva importància dins la teva vida.
Un dia o altre apareix el concepte d'enamorament, com un fenòmen extrany que d'apodera de tu amb cos i ànima... Lligat a això ve l'eufòria, el desengany i milions d'altres sentiments tantes vegades difícils de descriure...

Escoltesd cançons i la majoria parlen d'amor... De l'ideal absolut, dels cabells atzabeja d'una noia, del gust dolç d'aquells llavis tan especials...
D'altra banda, hi ha les cançons d'amor d'ànimes que van dansant perdudes, intentant trobar alleugeriment per el seu mal...
Com fulles lluitant contra el vent perquè no se les emporti, intentant arribar al seu objectiu...

EL món es podria descriure en dues paraules: amor i desamor, de les quals deriven molts dels actes humans sobre el planeta. A amor hi podríem lligar bondat, esperança, amistat, coratge... En canvi, per l'altre banda, hi podem associar odi, enveja, traïció,...

La vida dp'una persona es constitueix d'aquestes dues coses, els desenganys són la conseqüència del pas de manera sobtada de l'amor al desamor... De l'amor a la decepció... A mida que creixem, ho experimentem.
Així és la vida.

Comentaris

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

l´Autor

cirereta7

3 Relats

3 Comentaris

1855 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor