Aire

Un relat de: Antoni Casals i Pascual

Se't va desfent la nit
entre les mans, les mans
amb què vas desteixint
molt lent i amb parsimònia
els records de què vius.
Des del mirall d'on beus,
a glops, de tu mateix
algú t'ha dit que a fora
només hi ha el fred i un aire
que es carrega de sal
cada cop que es desvetlla.

Comentaris

  • 5e aniversari[Ofensiu]
    Jere Soler G | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Una alenada[Ofensiu]
    hipocrates | 07-10-2008 | Valoració: 10

    d'aire, com diu el títol. Genial, encara que una mica asfixiant.
    Lamento que m'hagués passat per alt.

  • i sal[Ofensiu]
    franz appa | 14-09-2008

    Vinc carregat de sal, de passar uns dies a la vora del mar. No hi ha més alt poder de revifar i renovar la pell que l'aire de mar, la salabror que ens impregna i ens fa deixar polsim de nosaltres mateixos en els mobles, en el terra, en les teles aspres dels sofàs barats d'apartaments llogats.
    Potser és aquesta la dimensió de la sal que retrates en aquest nou diàleg amb el teu mirall, bevent aigua de tu mateix, i anhelant -especulo- la sal que saps que l'aire fresc trasnporta com un missatge secret i indòmit del que és més enllà de tu, però que saps que en definitiva t'és vital, et posseeix, forma part de tu.
    S'ha dit que la sal de la terra és la nostra més íntima dimensió humana, la que ens fa capaços de sobreviure, estimar i compartir. I has descobert, ens has descobert, que aquesta essència viatja en l'aire, amb un grapat de versos preciosos com un grapat de sal.
    Salutacions,
    franz

l´Autor

Foto de perfil de Antoni Casals i Pascual

Antoni Casals i Pascual

123 Relats

783 Comentaris

144881 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Vaig desaparèixer una temporada, no sé ben bé per quin motiu i de tant en tant retorno com qui de nou reprèn una vella addicció.

El meu correu: antonicasals@mesvilaweb.cat (per si em voleu dir res).