Aire de Vainilla (Un somrís i un llibre Capítol 3)

Un relat de: Puça

Aquell matí, alguna cosa havia canviat. A les 7.30 hrs, el sol brillava com ho faria a les 12 del migdia d'un mes d'agost. Anunciava que havia arribat el temps de les maduixes amb nata i les glaceres de l'Antàrtida havien començat a desfer-se. Lentament, gota a gota, l'aigua relliscava pel gel, provocant un canvi suau en les seves formes. I els pingüins, com si de llangardaixos es tractés, prenien el sol prop dels icebergs. Feia fred, sí, però era un d'aquells dies en que els francesos diuen… "Il fait froid mais il fait bon!". I l'aire feia olor de gelat de vainilla.

Què en són de bons els gelats de vainilla ! Amb aquella dolçor suau, que els fa fàcilment barrejables amb altres sabors, com es barrejen els somriures i els plors. I és que aquell que deia que « la vida és com una caixa de bombons », anava ben equivocat. Es tracta, clarament, d'una caixa de gelats. A dins, hi ha moments dolços, com la llet merengada i d'altres amargs, com el cafè. Les crítiques àcides són de llimona i l'eròtica… de xocolata, de maduixes amb xocolata.

Es va trobar pensant en el seu gelat preferit. Hauria dit que era un d'aquells de moltes boles, amb virutes de xocolata i "cucurutxo" de galeta. Fresc, suau, dolç, afrodisíac… Se'l menjaria a petons…
Pensava en recòrrer totes les seves corbes, poc a poc, amb la punta dels dits, com la llengua recorre el gelat. Mossegar-li l'orella mentre s'acoblava al seu cos. Mentre la suor i l'aire fresc es barrejaven i les ànimes es fonien. I mirar-lo als ulls i riure tots dos sota els llençols.


Comentaris

  • tridimensional![Ofensiu]
    Capdelin | 11-04-2006 | Valoració: 10

    dels icebergs als gelats, dels gelats al llit amb ell... i en el llit es fonen els icebergs i els gelats i els dos quedant només... un suau regust de vainilla...
    Se'm fa tant curt el teu relat, tant fresc i saborós que... vaig ara mateix al frigorífic a veure si per sort trobo un gelat... o potser un pingüí dormint la primavera...
    Disfruto com un boig, llegint-te!!!!
    ptons i una abraçada, Puceta-dinosaure!!!

  • Quina...[Ofensiu]
    AVERROIS | 06-03-2006 | Valoració: 10

    ...capacitat per fondre tres relats que en un principi no tenen res a veure l'un amb l'altre. M'agradat, una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de Puça

Puça

33 Relats

91 Comentaris

38454 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Fa 21 anys que vaig nèixer a la ciutat de Barcelona. Ara en fa ja 4 que estudio química... i cada any, cada moment, cada il.lusió, cada sentiment, els intento reflexar als petits relats que deixo per aquí de tant en tant, quan l'inspiració decideix visitar-me.
Espero que us agradin.

Una abraçada!

Per a més informació... a_bon_ramos@hotmail.com

www.fotolog.com/kukuso