Ahir vaig tenir un pressentiment

Un relat de: Ishtar1717
Ho vaig dir una vegada i ara ho he tornat a sentir, ho he tornat a escoltar.

Sento que això és el principi del final. Sento que avui és el dia d'aquest principi.
Ho vaig sentir ahir, t'ho vaig sentir dir ahir, però no en vaig voler fer cas.

Ahir només volia estar per tu.
Ahir només volia que estiguessis per mi.

Però avui és un nou dia. És un dia que m'ha fet pensar.

En poques hores tu comences una nova etapa en la teva vida.
En poques hores no sé si jo tendré lloc en aquesta nova etapa.

Sento feble la meva presència en aquesta nova etapa, tan feble com la flama d'una espelma que esta apunt d'arribar al seu final.

Voldria pensar que això no serà així.
Voldria pensar que just és un pensament, que just es una possibilitat, tot i que sé que no puc perdre de vista que això pot passar.

Si passa, si arribem al final, em sentiré trista, perquè el que he viscut amb tu ha estat un cúmul de somnis fets realitat i això no es podrà oblidar mai.

Si passa, confirmaré que el que en el seu dia varem començar, realment tenia una data de caducitat ,que no ens va interessar veure, però que ara ha arribat.

Si passa, reconec que em farà mal, però els dos teníem molt clar el que hi havia des del primer moment en que decidirem tirar endavant.

Si passa, ho acceptaré i deixaré que els records dels millors moments omplin el buid que estic segura em quedarà.

Però...i si no passa? I si to continua com fins ara?
Aleshores, seré feliç.
Aleshores, em sentiré tan afortunada o més del que m'he sentit fins ara.
Aleshores, tendré un motiu més per donar-te les gràcies.
Aleshores, l'alegria envairà el meu cos i la meva ànima.
Aleshores, la màgia de cada moment es farà de nou present.
Aleshore,s podrem seguir gaudint dels moments en que fugim del mon real i entram en el nostre propi univers.
Aleshores els nostres cossos estaran de nou contents, quan es trobin per ser només un, convertint aquest instant tan especial en una fugaç eternitat.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer