AHIR NO ÉS AVUI

Un relat de: INDIRA

L'altre dia reia, l'altre dia vaig plorar,
l'altre dia somiava, l'altre dia em vaig despertar.
Un altre dia pensava, on sóc que no sóc jo?
L'altre dia notava que era en un altre món.

Abans d'ahir sentia que em moria de plaer ,
abans d'ahir em besaven
uns llavis de paper.

Ahir mentre era sola creia que era molt feliç,
al cap d'una estona veia que de feliç no era així.

Avui estic sentint tantes coses...
encara ho he de pair, masses canvis per a mi!

Un altre persona, un altre mirada, un altre rialla i cada cop més pensaments d'amor per a una persona que AVUI és AQUÍ.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de INDIRA

INDIRA

15 Relats

12 Comentaris

11389 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Hola a tothom,
Rere INDIRA m'hi amago jo, la Laia, una professora d'anglès de gairebé quaranta anys a qui li agrada deixar escapar paraules quan està atabalada (que és gairebé sempre). Escriure m'ajuda a fugir, a inventar, crear, participar de la literatura que tant m'agrada i que tant m'aporta. Els meus relats són molt diversos, des de poesia, narrativa, assaig... però sempre amb un toc de nostàlgia i un punt d'humor per endolcir.

Els meus primers relats publicats aquí són de l'any 2009! Uns quants anys després, el 2024 vull reprendre l'hàbit de llegir-vos, comentar-vos i poder compartir les meves cabòries per aquesta plataforma tan encertada.

Entre tant he escrit contes, una novel·la per publicar (quan decideixi treure-la del calaix) i he fet diversos cursos d'escriptura amb autors com Carla Gràcia, Lluís-Anton Baulenas o Lolita Bosch per nodrir-me dels seus coneixements i mètodes.

Gràcies per llegir-me i gràcies per compartir els vostres relats!

Salut,
Indira (Laia)