Ahir, avui, demà

Un relat de: brut__natural

Un dia nou, un nou pas a la vida.
Una classe nova; una nova mestra per descobrir.
Ahir hi vaig arribar i vaig seure a la cadira.
Ahir et vaig conèixer i avui no sé què dir.

Unes paraules; unes paraules que no sé trobar.
Uns records; uns records que no puc triar.
Avui els recordo capficat, però demà et tornaré a escriure.
Avui només dic això: et recordo i sempre em surt un somriure.

Pot caure alguna llàgrima, on hi surti el teu reflex.
Pot ser una espurna, que ens encengui a tots la teva imatge.
Demà et dibuixaré en la meva ment com si fos un paissatge.
Demà guardaré el record d'ahir, perquè encara segueix.

Comentaris

  • No sabia...[Ofensiu]
    Puça | 03-12-2006 | Valoració: 10

    que a més de tocar la guitarra i el piano, de recitar la passió amb un art quasi sublim i de ser tant divertidament ganso, escrivies tant bé...

    em penso que la mercè us va marcar molt a tu i a la manditxu, i ha quedat clar, concís, concret i evidentment bonic (quina paraula tant rància per descriure una cosa tant... rodona).

    En fi... a veure si t'animes a escriure una mica més...

    Petonets

    Adri

  • bon començament![Ofensiu]
    Gemma34 | 09-10-2005 | Valoració: 9

    M'agrada no saber si plores per un amor o per una mort... Em fas rumiar.

    Gemma34

  • titina | 09-10-2005

    ei, aquest poema és preciós i a més m'ha donat la sensació de que anava dedicat, potser, a la mercè que jo també vaig tenir com a professora ja fa uns anys i, noi, has fet que se'm caiguin les llagrimes!!
    et seguiré llegint...

  • molt be nin ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 11-09-2005

    com vos he promés avui horabaixa a la parada de RC vos he cercat i llegit, vejam si t'animes i continues escrivit, ho fas molt be ..

    Una aferrada

    Conxa

  • Benvingut!![Ofensiu]
    tramuntana | 03-09-2005

    Un poema magnífic!! M'ha encantat! Et seguiré llegint quan publiquis algo més!!! Benvingut!!

    laura^^

  • natural[Ofensiu]
    fill de les ombres | 03-09-2005

    com la vida, com el dia a dia, ...
    tants secrets guardats del passat que es tornen a fer presents i que reviurem en el futur!

    els sentiments no moren mai, s'amaguen i s'abandonen, es dissimulen i s'eviten... però no moren...
    ara que comença un nou curs... potser alguns tornaran dels records per fer-se somnis nous per demà.

    esperem trobar més relats teus !

  • Perplexa![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 03-09-2005 | Valoració: 10

    Sincerament, m'he quedat perplexa, perque no sé ben be el significat, o sigui, a viam si m'entens crec que en el fons estas describint el que sents per aquesta professora, que jo crec que s'aproxima a l'estima, l'amor.. pero tampoc estic del tot segura...
    sigui com sigui m'ha agradat molt el teu relat es curt, si, pro reflexa moltissim sentimens, es veu que ho has escrit de tot cor.
    Molts petons*

    PD: espero i desitjo que aquest no sigui el primer i l'últim eh, que aquest talent ens l'has de regalar als ulls.

  • Benvingut![Ofensiu]
    brideshead | 12-07-2005

    Hola "brut_natural"! Mira, en el meu intent de descobrir noves "cares" en aquest web, estava repassant la llista d'autores i autors i m'ha fet gràcia el teu pseudònim, així que he fet "click", i aquí em tens. M'agrada aquest "ahir, avui, demà", pot tenir moltes lectures... d'una banda podria semblar un homenatge a una mestra molt estimada, d'una altra, hi veig un rerafons amorós.... aquesta llàgrima que podria tenir el seu reflex....

    És un petit relat/poema molt sentit, molt entranyable, molt planer i de fàcil lectura. T'animo a publicar més relats o poemes, ja veuràs que produeix una satisfacció immensa rebre els comentaris i el suport de les companyes i companys relataires.

    Una abraçada i sigues molt benvingut a la família de Relats!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

brut__natural

1 Relats

8 Comentaris

1375 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Últims relats de l'autor