Aforsimes

Un relat de: homenot

Aforismes

Tots els homes són iguals, excepte els que no s'assemblem

Si Kant encara visqués, seria l'home més vell del món.

Podria ser que l'home no vingués del mico, sinó que el mico vingués de l'home.

És molt celebrada en el món universitari i intel·lectual la incisiva frase que Martin Heidegger pronuncià l'any 1964 en una cafeteria d'Hamburg: "Un cafè i un croissant, si us plau".

Si el dit no et deixa veure els estels, segurament és perquè tens un dit enorme.

I si un arbre no et deixa veure el bosc, potser hauries de fer una visita a l'oftalmòleg.

Si Arquimedes es proposava moure el món només amb un punt de suport, segurament és que prenia anabolitzants.

Tot i que el lleó és el rei de la selva, no acostuma a fer cap missatge televisat ni per Nadal ni per Cap d'Any.

El toro que va matar a Manolete tenia antecedents penals.

Per al PSC, Rodríguez Ibarra és un paio campexano. Acebes, no.

Si en comptes de viure en un quart pis visqués en una planta baixa, potser em tiraria per la finestra.

La principal diferència entre una dictadura d'esquerres i una dictadura de dretes es troba en el fet que, en el primer cas els presos polítics són acusats de ser enemics del poble, i en el segon cas són acusats de ser enemics de la pàtria.

Que el racisme està present en el món animal ho indica el fet que en Folquet de Neu va viure a cos de rei només per ser blanc.

Es calcula que cap a l'any 2100, l'ésser humà podrà viure fins al 100 anys, excepte els qui es morin abans.

L'ànima és immortal, excepte si es mor.











Comentaris

  • De puta mare;...[Ofensiu]
    rnbonet | 28-01-2008

    ....de colló de mico; 'bocatta di cardinale'...

  • Anagnost | 14-05-2007 | Valoració: 10

    Mancat d'imaginació com sóc, sempre em rendeixo davant qui se la pensa amb tanta finesa. I si a més s'hi posa sentit de l'humor, millor encara. No havia llegit res teu, encara, però aquest és un magnífic començament.

  • dish![Ofensiu]
    AnNna | 20-06-2006 | Valoració: 9

    jajaja!


    alguns són bons i tenen la seva gràcia; altres són dels típics de lògica aplastant dels que et quedes ¬¬' dish! xDDDD

    com el de "de 10 persones, 5 són la meitat" emmm... vale xD


    aiix!


    m'agradennnn!


    :P

  • Berenice | 03-01-2006

    sí senyor

    i aquest darrer afroisme, que diu la tieta, m'ha fet recordar allò de que "el amor es eterno mientras dura"...

    bah
    boh

    bé :)

  • Un cafè i un croissant, si us plau[Ofensiu]
    laia | 15-12-2005

    ara ja veig que formo part del món intel:lectual, res més fàcil...

  • en confiança[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 12-10-2005

    jo no havia filat tant prim, hi ha un concurs d'un poble de Mallorca que volien un relat que tocàs el tema de la metereologia, és el primer concurs que em present, és modets a nivell d'nternet, i em vaig inventar aquesta història dels llamps perquè són part de la metereologia, res més i el vaig fer amb clau d'humor, fins i tot Don Xim de Son Costa és el nom del meu primer marit, imagina ...

  • m'has comentat[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 11-10-2005

    el pitjor relat que supòs que no has llegit, era una prova pels articles del Balears que em tenen amargada, si tens un moment mira el meu relat "mal et toc un llamp".

  • Afroïsmes[Ofensiu]
    La tieta | 18-09-2005 | Valoració: 9

    He rigut molt amb els teus afosirmes.
    T'he descobert avui. Ho celebraré amb cava.
    Felicitats!

    Laia

  • ja està??[Ofensiu]
    neret | 17-09-2005

    se m'ha fet molt curt! m'encanta aquest sentit de l'humor.

    Ibarra és un tio campexano, si senyor, i el bono, un bromista.

  • tu...[Ofensiu]
    Tiamat | 16-09-2005

    tu a mi no m'enganyes...

    tu... tu estàs empapat de Perich fins al moll de l'os!! (jo també n'estic molt empapada, però no em surt tant bé :P)

    felicitats! m'han agradat molt. Jo tinc una cosa semblant, a un relat que es diu "teories, teoremes, i d'altres bajanades". Tinc més bajanades de l'estil, però no em vaig atrevir a posar-les..




    Tiamat

  • m'agraden[Ofensiu]
    nani | 13-09-2005

    m'agraden.
    He rigut i somrigut amb els teus aforismes...

    n'hi ha de francametn bons...

    per exemple m'ha fet riure el de Heidegger i el de Kant (potser per estar relacionats amb el que estudio).

    n'hi ha de durs, com per exemple el de les dictadures.

    Potser t'agradaria un relat semblant que vaig fer, que es diu "algunes revelacions"...
    és força semblant en quant a forma i a contingut,

    continua així
    després, quan tindré més temps, em llegiré qué més has penjat... a veure si m'agrada com els AFORISMES

    salut
    NANI

Valoració mitja: 9.33