Afartar-se com un lladre

Un relat de: Maria Pilar Palau Bertran

Si hi ha qui és molt de vida i se li coneix a sobre perquè està gras i lluent, també hi ha qui, menjant per tres, estan secs a l'estiu i flacs a l'hivern, perquè de prim a magres no poden passar per més que facin, i són un sac de mal profit, perquè el que mengen ningú no sap on s'ho fiquen, que són els que mengen com un general i s'afarten com uns lladres, perquè el que pels altres és un extraordinari i un dinar de festa major, per a ells és el nostre pa de cada dia.

Comentaris

  • Cada dia aprenent algo nou... [Ofensiu]
    Carlos ellokodelxovo | 24-04-2006 | Valoració: 10

    Ostres tu ...
    això és lo que faig jo cada dia ...
    sóc un gran lladre ... jajajaja
    no la coneixia pas aquesta, jo deia :
    afartar-se com un porc!
    però ben mirat, ara ja no em sento tant malament ja que almenys no soc un porc sino un lladre com molts altres....

  • Afartar-se[Ofensiu]
    August | 12-04-2006 | Valoració: 10

    Una expressió bn curioso i ben catalana. A cap lloc més se la sent ;)

    Salut!

l´Autor

Foto de perfil de Maria Pilar Palau Bertran

Maria Pilar Palau Bertran

225 Relats

507 Comentaris

314279 Lectures

Valoració de l'autor: 9.74

Biografia:
Hola soc la Maria Pilar, he dedicat tota una vida al negoci de les antiguitats, si algú vol visitar la meva web: http://www.antiguitatsvila.com/.
Suposo que alguns de vosaltres em deveu conèixer, doncs ja fa gairebé un any que volto per aquí. M'agrada escriure temes més aviat populars i costumbristes, alguns d'ells són records de la meva vida des de la infància, també podeu trobar algun tema d'antiguitats i d'art en general que fa anys que alegren la meva vida. M'agrada dibuixar i tinc una bona colla d'auques fetes. Estic preparant un llibre que recollirà relats, auques i dibuixos, com és la primera vegada que ho faig i vaig una mica despistada, si algú hi està interessat que m'ho demani per correu i ens posarem en contacte.

El meu e-mail es: adema1820@hotmail.com