Adolescents... EL PRIMER BES ( primera part)

Un relat de: tramuntana

Probablement sigui inútil escriure un relat com aquest, ja que només servirà perquè la meva consciència dormi tranquil·la, però tot i així crec que per algunes persones pot resultar interessant i fins i tot divertit conèixer els pensaments d'una adolescent. Els adults pensen que els adolescents només ens preocupem per bagenades o per coses sense sentit, però no és així . Nosaltres, ara, sentim molt a flor de pell...
Tenim moltes preocupacions, que segons com t'ho miris, poden arribar a ser molt traumatitzants. Per exemple, jo ja tinc 13 anys casi 14 i encara no m'he donat cap petó amb cap noi... ( tot i els pretendents que tinc jejjeje, llàstima que cap em fa el pes). La meva millor amiga està sortint amb un noi de 15 anys i s'ho passen d'allò més bé mentres jo...segueixo esperant al meu príncep blau... i em dic a mi mateixa...... ESPERA SENTADA COLLONS! Estic boja per conèixer a penya ( = a tios). Els nois són d'allò més estrany, mai se sap que volen... Com deu ser besar a un noi? La meva millor amiga m'ha explicat que són ells els que han de donar el primer pas ( que cabrona, clar... ella no te necessitat d'esperar, té al seu novio enganxat com una lapa!) Estimats lectors... algú em podria aclarir un dubte? Tan important és el primer petó? El meu germà diu que ja ni se'n recorda perquè s'he n'ha donat tants!!! ( bé... la opinió del meu germà no compta, no s'ho creu ni ell!!) davant d'aquest dubte he decidit preguntar-ho a gent amb experiència...

CARLA ( millor amiga)

Mini biografia: Ha sortit amb uns 5 tios, sense contar els que ha besat jugant al joc de la botella.... El seu aniversari és el 2 de febrer... ( ja té 14 anys!)

Comentari sobre... EL PRIMER BES: Joder Laura! Quines preguntes! Si vols saber com és el primer petó...emm... busca't un novio i deixa'm en pau!!!!!!!!


LAURA: Simpàtica...oi?

JÚLIA ( cosina )

Mini biografia: Ha sortit amb 7 tios. Ara té una " relació estable" amb un tal marc...
( així ho anomena ella) Té 16 anys.

Comentari sobre...EL PRIMER BES: Que... un altre cop amb les teves històries!? Deixa de rallar-me que he d'estudiar!!

LAURA: Encara més simpàtica. Que s'ha pensat!!

POL ( el meu estimat germà)

Mini biografia: Ha sortit amb... bé deixem-ho amb interrogant.... El seu esport preferit és fer panxing, no li agraden les matemàtiques , ni la llengua, ni socials ( aclara ell). Ell es defineix com el terror de les noies! ( SÁLVESE QUIEN PUEDA!!!!) té 15 anys

Comentari sobre...EL PRIMER BES: Mira laureta... t'ho explicaré amb molt de gust. El primer bes... el primer bes... bé és una cosa difícil d'explicar... ( jeje més si ell no en té ni idea!! ) El primer bes és quelcom que no s'oblida... ( i la meva pregunta és...com pot recordar una cosa de la qual no té el record?) Mira laureta...jo ja t'he dit... diguem-ne la part teòrica ara tu has de... bé... passar-ho a la pràctica i de pas m'ho expliques!

LAURA: a que és un sol! Pobret...llàstima que no tingui experiència....

Bé... al veure clarament l'èxit que he obtingut al preguntar amablement...millor que...bé...com diu el meu germà... ( quan trobi al príncep blau...) passi a la pràctica...







Comentaris

  • Jajajaja[Ofensiu]
    Airin | 13-02-2005 | Valoració: 7

    Ma sento mlt idntificada am tu, xateta!!! la unica diferencia es q jo ja tinc 17 preciosos anyets!!!!

l´Autor

Foto de perfil de tramuntana

tramuntana

423 Relats

658 Comentaris

440048 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Em dic laura, tinc 15 anys, ( 24 de maig del 1991).

" ...yesterday, love was such an easy game to play, now I need a place to hide away"

...Els teus ulls dibuixen paraules que ni tant sols he sentit mai...

...porqué no hay nadie que te quiera igual que yo.


...yǿu шāy sāy I'ш ā dяέāшя



- laurasainzr@hotmail.com