Adéu

Un relat de: Frida/Núria

Què puc dir, si només és esbós
damunt del llençol de fonedisses
melodies del teu violoncel
i de petons sense passió.

Què puc dir, si voldria esborrar
cada instant de xafogor dels nostres cossos
i aquell punt en blanc
que s'ha fet gran al sostre
mentre fem l'amor.

Què puc dir, si les nostres orenetes
han emprés el vol empeses
per la gelor i el fred del desencís.

Comentaris

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • trist[Ofensiu]
    ANEROL | 30-08-2008 | Valoració: 10

    molt bonic. expressiu

  • No m'ho diguis...[Ofensiu]
    Unaquimera | 27-05-2008

    Un poema ben expressiu sobre els sentiments, els moments, els missatges que no poden ser descrits ni transmesos per cap paraula.

    Gràcies per mantenir-me informada sobre les novetats del web literari: hi vaig entrant...

    T'envio una abraçada plena de mots afectuosos,
    Unaquimera

  • La tristesa...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 03-05-2008 | Valoració: 10

    del buit, del desencís, d'allò valuòs que s'ha anat fonent amb el temps fins que no ha deixat rés, només la possibilitat d'un adéu. Però també hi ha serenitat en el poema, comprensió, i potser aquest és un dels bons camíns per afrontar la pèrdua.
    Una abraçada

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Frida/Núria

Frida/Núria

13 Relats

54 Comentaris

16488 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M'apassiona escriure sobretot poesia i relat curt. A vegades n'escric i compartir-los em fa feliç.
Escrivint aquí, hi he passat molts bons moments. Hi tenia penjats un munt de relats, però un dia vaig fer neteja i ara me'n penedeixo.
Tinc dos llibrets publicats, cosa que no vol dir que sigui escriptora, però sí que m'hagués agradat ser-ho.
He treballat durant molts anys en el camp de la Salut.
Les meves aficions han anat canviant al llarg del temps, però gairebé totes han estat al costat de l'art. Provablement algun avantpassat meu era artista i ho desconec.
Actualment faig collage, però mai he oblidat els anys en que participava en els Reptes del fòrum. No guanyava mai, però fer-ho em captivava i aprenia a escriure en català cada cop millor, ja que en l’època escolar em va ser vetat.
De tant en tant us vinc a fer una visita, llavors la meva sang braveja per tornar a pujar aquesta barca.
Gràcies a tots els que em llegiu.