Adéu, amor

Un relat de: ullsdexocolata

T'escric, per últim cop. El Pere m'ha dit que desitja una relació estable, sense entrebancs. M'ha suplicat, de genolls, que faci el favor d'oblidar-te; de que un dia pugui arribar a estimar-lo a ell tal com t'estimo a tu. He marxat... sense saber ben bé què dir. L'he deixat, assegut al banc de davant la pastisseria de la plaça, amb llàgrimes als ulls.
Et felicito si has pogut separar totes les nostres vivències de la teva nova vida. Però, ho has aconseguit? He de prendre una decisió. Necessito saber. Podem veure'ns? Et prometo que aquest cop no intentaré besar-te. Tan sols vull acomiadar-me; de tu, dels bonics moments que componen la nostra història. Sense cap Pere ni cap Aina. Perquè, encara que no vulguem, hem d'aclarir-ho. Per poder seguir. Junts o per separat. T'espero a dos quarts de cinc, demà, al lloc de sempre. La porta del darrere es mantén oberta. Sigues discret.

Carme.

Comentaris

  • Gràcies....[Ofensiu]
    montxita | 26-10-2009

    primer de tot per llegir-me i comentar-me. Segon, perquè gràcies al teu comentari, t'he trobat, t'he llegit i puc gaudir de les teves paraules.

    És un magnífic relat! Tancar portes, o ajustar-les no és gens fàcil...
    Poder seguir junts o separats, fisicament, però al cor, sempre un raconet per ell, per ella... perquè els bons moments, aquells que fan pessigolles a la panxa no s'esborren...

    Sempre va bé parlar per poder avançar!

    Són comentaris reals dins una història fictícia! ;-)

    Et seguiré llegint!!!!!

  • Relat fictici?[Ofensiu]
    Nyanga | 14-10-2009

    Amb sentiments reals? Com pot ser un relat tan bo i real fruit de la imaginacio?
    A vegades no n'hi ha prou amb intentar no besar-lo..perquè tot es gira en contra i acabes escoltant el cor.
    I aleshores tot el que havies aconseguit oblidar, totes les petites peces d'aquest trencaclosques que tornaven a estar més o menys ben posades...plaaaf. cauen al terra per colpejar-se amb un fort cop al terra. I aleshores és hora de tornar al terra, a recollir els trossos de sentiments destrossats.

    Enhorabona pel relat..ja veus que m'ha fet pensar!

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22183 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com