Acords desafinats

Un relat de: rbbarau

Toques el piano amb el palmell de la mà, asseguda en aquell banquet de pell sobre el que ahir et va caure la tassa de cafè.
Roba per terra, les persianes a mig obrir, i el mixet que es refrega per les cortines o per les teves cames.
Ara sona el timbre. Quan vas a obrir la porta ja han marxat. Tanques i veus, al terra, una nota feta amb llapis de dibuixar, d'aquell que s'esborrona tant. La lletra és caòtica i lletja, però t'encanta: "T'estimo"
La deixes anar i cau, a poc a poc i planejant, a terra

Comentaris

  • original[Ofensiu]
    fosca | 07-07-2006 | Valoració: 10

    i senzill però, alhora, amb trascendència i detallisme.

    Un t'estimo un cafè vessat i una pianista desconcentrada.

    M'agrada.

    Besets

    Anna

  • Comentar-tel's[Ofensiu]
    Perestroika | 07-07-2006

    tots seria un castig que segur no mereixes.Je,je,je!

    Però aquest m'ha encantat, no m'hi he pogut estar.

    Va directe als preferits! Gràcies per escriure!

  • Tanques i veus[Ofensiu]
    Perisci | 04-04-2006

    És breu però realment m'agrada.
    La impresició general ressalta la presició dels punts locals, de manera que provoca una retroalimentació positiva que acaba describint l'escena abans imprecisa amb la precisió suficientment necessària. Vulguis o no, li dóna una altra categoria.
    Però em permeteu un dubte sobre aquesta impresició? Crec que seria important saber si veu la nota quan la porta ja és tancada o en el moment de tancar-la. La seqüència lògica que es desprèn de "Tanques i veus..." és que primer tanca la porta i amb la porta tancada veu la nota. Ja sé què he dit sobre precisió / imprecisió, però aquí determina directament el desenllaç del relat. No?
    Bromes apart (no m'ho tingue en compte), és un molt bon text. Vist i no vist, però l'has vist, que és el que importa. Felicitats.

  • amor i 3b[Ofensiu]
    rumbdellop | 07-12-2005 | Valoració: 10

    una bona combinació.
    m'ha agradat, com tot el que escrius.

    petons musicals

  • una escena[Ofensiu]
    folleta_antifa | 04-12-2005

    Aquest relat m'ha sopres; és diferent,original.Més que llegint,m'ha semblat que estava veient una películ·la.
    M'ha agradat!!^^

    Salut i revolució!

  • Llibre | 01-12-2005

    Ostres! És... un relat peculiar. Desprén un encís que no sé definir. Com un aire de classicisme, una mena d'ambientació d'època... No sé si aquesta sensació que jo he tingut en llegir-te era volguda o no, però ha estat el que m'ha transmés.

    LLIBRE