Aclariment

Un relat de: Nina Abril

Tot i que tinc moltes coses per dir-te, no te'n diré cap. Perquè si digués el que t'haig de dir acabaria per no dir-te res. I totes les paraules buides que t'adreçaria tampoc no tindrien cap significat concret. O sigui, que encara que esperes que et parli, restaré callat. No sigui que si et digués el que de veritat vull dir-te poguessis pensar que no t'he dit tot el que t'havia de dir. O que el que et dic no és el que volia dir-te en realitat.

Si t'he dit res que t'hagi molestat, perdona per haver-ho dit així. Però no volia dir-t'ho d'una altre manera. No fos cas que no em comprenguessis i al final tinguéssim un malentès pel que t'he dit o t'he deixat de dir.


Nina Abril



Comentaris

  • aclariment aclarit[Ofensiu]
    Nyanga | 07-08-2009

    Jo et dic sense cap mena de por que em malinterpretis ni que el que diguis sigui buit de sentit, que m'ha encantat el teu aclariment!
    felicitats!! et seguire llegint per suposat!

  • un secret[Ofensiu]
    kispar fidu | 01-02-2009

    em fa pensar el teu Shhhhhh! de la imatge de la intro del teu Aclariment.

    ens retrobarem a la calçotadaaaa!
    oh! altre cop des del soparet de Gràcia!

    petonets d'una altra Gemma ;)
    kispareta

  • Galzeran (homefosc) | 18-02-2008 | Valoració: 10

    Entessos, i no dic res més, per por a ser mal interpretat.

    Ferran

  • un brindis per la comunicació[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 14-02-2008 | Valoració: 9

    Sí que tens per dir, i per tant dir-ho.

    Sí que tens per expressar, i per tant expressa-ho.

    La COMUNICACIÓ no beneficia sols al que la rep, sinó també al que la transmet... fa net... al dir-ho, ja no resta dins...

    T'animo a dir-ho amb paraules plenes de sentit i de sentiment.

  • A vegades...[Ofensiu]
    Clar de lluna | 14-02-2008 | Valoració: 10

    ...donem tantes voltes a les coses, pensem tant!!!
    Parlar, callar, silencis, crits,... Què dir, què fer, com dir-ho, com fer-ho?...
    Amb "lo" senzill que seria dir les coses tal i com són i no buscar i rebuscar i rebuscar!

    En fi, som complicats!

    Una abraçada!


  • no hi ha paraules[Ofensiu]
    markitus | 06-02-2008

    Feia temps que no et llegia, avui m'he entretingut i no tinc paraules suficients per dir el que t'haig de dir, però crec que t'he entès. Moltes vegades manquen paraules o no en sabem prou per poder expressar exactament el que pensem perquè a l'altra persona entengui perfectament el nostre missatge sense treure'n interpretacions equivocades. M'agrada molt com escrius, endavant.

  • parla i[Ofensiu]
    Angel Negre | 04-01-2008

    escoltaré....
    res mes, només aixó !!

    bon relat amiga

    un farcellet de petons !!!

  • clarificador[Ofensiu]
    franz appa | 31-12-2007

    A mi m'ha quedat molt clar, vaja, davant dels equívocs, dels malentesos, val més callar i dir les coses tal com les volem dir, o dir les coses callant com les vulguem.
    O enviar missatges des dels comentaris d'un web qualsevol d'aquests que tenen l'opció d'afegir comentaris a les obres dels que les han penjat allí, per algun motiu, raó o necessitat. I esperar que l'atzar ens faci còmplices, que ens respongui, o no, que calli, perquè ja el callar és una resposta. O no.
    Aclarit, doncs.

    franz

  • m'agrada[Ofensiu]
    titina | 28-12-2007

    fa molt que no et comento ningun relat, i be, aqui tens un comentari d'una dels teus molts lectors.
    crec que jo si que l'entenc, tot i que poder m'equivoco, de vegades volem dir coses, pot haver mal entesos, pero sempre es millor dir-les.
    petons!

  • callo i resto en silenci,[Ofensiu]
    Avet_blau | 27-12-2007 | Valoració: 10

    Si al aclarir una disculpa , un retret,
    enfoneses mes la nau , l'amistat, i l' amor,
    si per disculpar-te un malentes,
    engendres un altre mes gran.
    si cada paraule de perdó
    es entesa com una nova ferida
    callo i resto en silenci,
    potser els meus ulls parlin millor que jo

    Avet.

  • dificil[Ofensiu]
    marco3434 | 27-12-2007

    Relat difícil d'entendre. Segur que hi ha un missatge però l'has amagat tan bé que no el capto.

    Petons

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de Nina Abril

Nina Abril

11 Relats

153 Comentaris

31557 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Us he de confessar que no sóc nova. Alguns de vosaltres ja m'heu clissat.
Això de ser cuc, no fa per a mi, és avorrit. Però m'ha servit, i de molt. Algun dia us ho explicaré...

Com sempre són benvingudes totes les crítiques, però, us he dir... a vosaltres els crítics, que aneu amb compte, si us fixeu, el primer relat que he penjat va dirigit a vosaltres "els crítics", i no sabeu com m'he divertit! Ara us toca a vosaltres divertir-vos amb mi. Estic a punt.


Gràcies a tots.

@--'-,---



Nina-abril-@hotmail.com