Abús

Un relat de: lilium

Ara per fi anava al psicòleg, ja feia anys que hi hauria d'haver anat, però tothom passava d'ella, ningú la considerava persona, sobretot la seva família. Realment se'n pot dir família? Si són els que t'han destrossat la vida? És una família qui abusa de la pròpia filla? Es diu Desirée i ara té 15 anys. Ha perdut la infància, perquè va estar obligada a "xupar el pito" del seu germà i del seu pare, què fort!! Creieu que d'això se'n pot dir família? Era una nena petita de 4 anys i li van ensenyar allò com si fos la cosa més normal del món, no s'entèn!! La pobre nena va anar creixent fent això amb tots els nens i els seus companys d'escola creient que era normal, fins que es va descobrir... Però ningú va saber-ho parar a temps i ara al fer-se gran, que ja s'ha fet dona, ha viscut un infern i ha pogut alliberar-se de la seva família abusadora. Després d'onze anys ha aconseguit anar al psicòleg, a ser educada d'un altre manera... però potser és massa tard? Ha perdut la infància i part de la joventut. Bé, ara li cal seguir lluitant i refer la seva vida perquè tot infant no es mereix patir i SER maltractat d'aquesta manera. Sabeu aquesta noia, la Desirée és amiga meva i ara que ho sé, l'ajudaré amb el què calgui.
L'infant és un ser, una persona que per damunt de tot se l'ha d'estimar i educar pel bon camí, i la família ha de ser un referent i un model que l'infant segueix per créixer i viure en aquest món tan complex.
Desirée no et rendeixis mai i fés tot el possible per esborrar el passat i torna a néixer amb un futur ple de vida perquè encara hi ets a temps!!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer