absència

Un relat de: jaumesb

Als amics de la llum


Ets
A mig sol
De tardor de mi,

Besant cordons,
Refent nius,

Il·luminant foscors
I picant l'ullet
A la vida.


I jo,
nedo
a les teves aigües,
al teu si.

M'omplo
De la teva olor,
del teu gust.

M'escalfo
amb el teu deix

i t'estim
com si et tingués
als llavis.


Comentaris

  • Saps?[Ofensiu]
    Lavínia | 18-01-2006 | Valoració: 10

    que m'agraden molt els teus poemes, jaumesb?

    perquè tens musicalitat i a més dius coses senzilles però molt boniques:

    il·luminant foscors
    i picant l'ullet
    a la vida


    és d'una sensibilitat gens rebuscada, però efectiva i afectiva.

    Molt bé!

    Petons, poeta.

    Lavínia

  • Una absencia[Ofensiu]
    Andrea_Subirana | 09-01-2006 | Valoració: 10

    que respira amor. 'M'omplo de la teva olor, del teu gust".... com si et sentís al llavis.

    Una altre vegada, m'impresiona la teva poesia de contrast. Breu i majestuosa.

    Una salutació.

  • Llumeta...[Ofensiu]
    angie | 21-12-2005

    Algú molt especial em diu sempre llumeta.
    Tots som un estel que brilla per a algú, encara que estem lluny, aquesta llum és dins un cel compartit pels dos.
    Noi, quin poema..... passejo per la teva obra lentament, notant la remor de les paraules i un somriure acaba sempre apareixent a l'arribar a l'últim vers.

    angie

  • Una absència[Ofensiu]
    brideshead | 21-12-2005

    plena de llum, de gestos, de paraules, de mirades, de complicitats... Gràcies per dedicar-nos aquest poema. Tots som llums per qui ens estimi, per qui vulgui la nostra amistat.

    Un altre poema dolç, bell, suau com el vellut.

    Una abraçada d'una llum...!

  • " Com si et tingués als meus llavis..."[Ofensiu]
    kispar fidu | 15-12-2005

    absència: ets lluny, però et sento tan a prop com si et tingués als meus llavis...

    "Ens separa una tardor, una primavera, un hivern i potser un estiu, però el meu cor segueix bategant amb la mateixa força cap a tu...

    Et busco, i ets absent... m'apropo i sembla que mai arribi... ets absent, però et sento a prop.

    T'estimo i la distància no desfà el meu amor."

    ____________________

    Aix... què bonic què és sentir-se enamorat, oi? Llàstima que de vegades (massa sovint), l'absència sembli robar-nos el què tant desitgem...

    Ja seguiré llegint i posant-me al dia de les teves novetats!

    Que vagi bé!
    Gemm@

  • M'agradarà llegir-te,[Ofensiu]
    filladelvent | 25-11-2005

    ho presento.

    "A casa meva hi ha niva poesia"... quines comentaris tant enigmàtics els teus! però noto que són sentits, com les teves lletres...

    Sí, ja el vent em porta cap a terres millors, si ho vols saber; tinc pendent de publicar un opema que vaig escriure ahir; es titularà "Què és la felicitat?". Això ja hi diu molt, oi, sobre els canvis a millor...?

    Quan pugui faré un comentari digne i amb tots els ets i uts a la teva poesia.

    -Filladelvent-

    PS: I una mica de biografia, Jaume, per guiar-nos millor en les teves lletres...? a mi em va costar posar-la, però hi ha paraules que ajuden a guiar el lector en la teva literatura...

  • com que no trobo...[Ofensiu]
    Capdelin | 25-11-2005

    un poema teu que no hagicomentat, m'enganxo en aquest per dir-te que espero que segueixis escrivint per gaudir dels teus poemes i gràcies pels teus comentaris... una abraçada!

  • que suau! Que tendre![Ofensiu]
    llu6na6 | 23-11-2005 | Valoració: 10

    gràcies pel teu comentari bondadós i amable jaumesb.

    M'agrada molt el teu poema tan delicat, ple de tendresa i d'amor. Que bonic!

    M'agrada tot, paraula per paraula, però al final...

    t'estim com si et tingués als llavis,

    és d'una sensualitat corprenedora(quina paraula, oi?)

    Cada mot sembla com una gota de les que cauen lentament, esllavissant-se, d'una fulla, després d'una pluja de primavera.

    Felicitats jaumesb i per a MOOOOLT anys!

    Una abraçada!

  • Molt bó[Ofensiu]
    ambre | 23-11-2005 | Valoració: 10

    Ostres no sé que dir. M'ha arribat i m'ha deixat bon gust al cor.

  • els teus lectors...[Ofensiu]
    Capdelin | 21-11-2005 | Valoració: 10

    som absents de tu materialment parlant, no et veiem físicament, no hi ha visió ni contacte físic... només som llum, ànima, amistat llunyana i contacte total a través dels teus escrits... i per a mi tu ets LLUM, resplendor pur!!!
    una abraçada!

    i gràcies pels teus infinits comentaris... segueix escrivint, és la forma d'omplir aquesta absència material teva!!!

  • els amics [Ofensiu]
    jaumesb | 21-11-2005

    els amics de la llum sou els lectors i comentaristes, aquest poema us el dedico en homenatge, moltes gràcies

Valoració mitja: 10