A través del mirall

Un relat de: Kyreta

Et mires al mirall i veus tot el que ets i el que mai vas arribar a ser. Et costa acceptar que una part de tu mateix es va perdre pel camí. I penses en el que hauries pogut ser i no has sigut.

Et tornes a mirar, veus els teus ulls cansats, els teus llavis caiguts pels cops que t'ha donat la vida, el front arrugat... Ja no ets qui un dia vas ser.

Recordes aquell nen que va voler menjar-se el món, que tenia un munt de somnis per complir i, que avui, han quedat simplement en un no res.

Busques el teu passat en el teu reflex i no ets capaç de trobar-lo. La teva mirada parla per si sola. Reflexa melangia per altres temps, altres èpoques...

El teu únic somni avui és no despertar demà.

Comentaris

  • Aclariment[Ofensiu]
    Kyreta | 03-11-2005

    Voldria deixar ben clar que jo no sóc el que escric, ni escric el que sóc. Poitser escric el que no sóc, i sóc simplement el que no escric. S'entén?

  • els somnis no acaben mai en res, no és cert[Ofensiu]
    foster | 03-11-2005

    es transformen, com la matèria, varien d'aspecte i d'intenció, es fan més reals i assequibles.
    Ostres Kayreta, els teus relats i poemes traspuen dolor, melanconia, ja t'ho vaig dir. No voler despetar-se demà és el gran somni? No ho diràs de veritat!
    Per a mi, cada nou dia és un somni fet realitat, i espero que tu ens regalis aviat amb relats més esperançats, optimistes, més propis de la teva edat.
    Per cert, a veure si et passes per fòrum a saludar...
    Els relats meus que t'has llegit són, per mala sort, dels més fluixos, però...

    foster

l´Autor

Foto de perfil de Kyreta

Kyreta

9 Relats

19 Comentaris

11594 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Nascuda a Barcelona, al desembre de 1978.

M'agrada escriure...necessito escriure. Què més podria dir?