A ritme de blues

Un relat de: Frida/Núria

(De fons se sent una harmònica i un dels personatges, un home, es posa a cantar)

Aquí al carrer,
hora baixa
i tot suat...

(S'hi afegeix el so d'una guitarra)

Aquí al carrer
tothom sospesa
què s'hi pot fer...

(Harmònica, guitarra i bombo)

Tanta feina
cada dia,
i sempre tan suat...

(La gent segueix el ritme amb les mans i s'hi afegeix més gent a cor)

Cantem, cantem,
aquí a Harlem,
mentre descansem.

(La guitarra gemega i plora l'harmònica)

Al carrer
ens hi trobem
petits i grans.

(Torna a cantar el personatge)

Tanta feina
cada dia,
i sempre tant suat...

(L'harmònica toca sola durant molta estona i el cantant treu del pit tota la seva força)

Tanta feinaaaaaaaaaaa!
tanta feinaaaaaaaaaaaaaaa! (Repeteix)

(So de l'harmònica i guitarra esqueixant-se, la veu de la gent i moviments corporals a compàs).

Demà tot serà igual
aquí a Harlemmmmm! (S'allarga la lletra)

(Personatge sol altre cop, amb veu forta)

Aquí al carrer,
hora baixa
i tot suat...

(Forts acords de guitarra i harmònica plegades que van disminuint fins a fondre's en un xiuxiueig)

Comentaris

  • Molt aconseguit[Ofensiu]
    nitu6210 | 19-11-2007

    Has aconseguit transmetre el que per a mi es el Blues: "El plor de l'ànima que encoratge al cos a seguir endevant". salut

  • Crec que[Ofensiu]
    Frida/Núria | 18-11-2007

    hauria de fer una introducció dient que aquest blues va ser un treball del Repte poètic inspirat en una fotografia del fòrum.

l´Autor

Foto de perfil de Frida/Núria

Frida/Núria

13 Relats

54 Comentaris

16435 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M'apassiona escriure sobretot poesia i relat curt. A vegades n'escric i compartir-los em fa feliç.
Escrivint aquí, hi he passat molts bons moments. Hi tenia penjats un munt de relats, però un dia vaig fer neteja i ara me'n penedeixo.
Tinc dos llibrets publicats, cosa que no vol dir que sigui escriptora, però sí que m'hagués agradat ser-ho.
He treballat durant molts anys en el camp de la Salut.
Les meves aficions han anat canviant al llarg del temps, però gairebé totes han estat al costat de l'art. Provablement algun avantpassat meu era artista i ho desconec.
Actualment faig collage, però mai he oblidat els anys en que participava en els Reptes del fòrum. No guanyava mai, però fer-ho em captivava i aprenia a escriure en català cada cop millor, ja que en l’època escolar em va ser vetat.
De tant en tant us vinc a fer una visita, llavors la meva sang braveja per tornar a pujar aquesta barca.
Gràcies a tots els que em llegiu.