A pell de flor

Un relat de: Xantalam

Fes-me un mos a flor de pell,
l'assalt del bes enfollit.
Sents fremir el pètal clos?
Dolç setí desclòs en zel,
gotim de mel, el sospir,
i el brunzit d'abella a frec
que em liba el cor endolcit.
Sents el murmuri viscós?
L'eixam volàtil d'olors?
La melada dins la bresca,
nèctar, i un fibló de goig.


Comentaris

  • Una picade de paraules [Ofensiu]
    lluis perealbert | 13-08-2009

    Un mos a flor de pell !! genial i tot lo demés tant en els mots trobats com el que del escrit, diria en el argot de la moda.... Aquest poema es un ...90-60-90. Felicitats.

  • Preciós, [Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 20-07-2009 | Valoració: 10

    Preciós, ple de respectuosa tendresa. Clafit d'elegants mots acuradament cercats que donen al poema una merescuda bellesa i dolçor.

    J. Lluís Cusidó i Ciuraneta

l´Autor

Foto de perfil de Xantalam

Xantalam

100 Relats

591 Comentaris

140347 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
Conservo en aquest web, com la llibreta vella que no tinc, els primers poemes (manquen una bona colla de poemes inèdits de la darrera època). Tots ells m'han dut a la publicació del primer llibre "Dona i ocell" en la col·lecció de Poesia Edicions de la Guerra de l'Editorial Denes.

Aquest llibre ha estat guardonat amb el XXXIè Premi de Poesia Manuel Rodríguez Martínez - Ciutat d'Alcoi . Editorial Denes, 2014.





El meu segon llibre, "Quatre arbres" rep el XXXIXè Premi de Poesia Catalana Josep Maria López Picó dels Premis Literaris Vila de Vallirana el 2015 (Viena Edicions, 2016)




***

Nascuda a França per "accident" i anatomopatòloga de professió, són algunes de les dades més originals. Pel que fa a la resta, bastant més corrent... Potser el meu interès per la poesia, i les arts en general, m'ajuda a deslligar-me del més quotidià en l'intent de crear quelcom bell. La meva professió m'ha deixat poc temps lliure que dedico fonamentalment a la família i a llegir. Aquest és el primer pas per aprendre a escriure, però sospito que puc quedar atrapada en la xarxa dels lletraferits.

Maig, 2008

xantalam@gmail.com


Bloc de poesia Enfilant finestres

Bloc del grup de poesia Reversos Reversos grup poètic