A l'albada

Un relat de: plomaipunt

Queda poc per què arribi l'albada...
La foscor envolta el meu racó i em torna el pensament...impossible dormir...m'aixeco i miro per la finestra, intentant descobrir tot el que s'endevina afora...els meus ulls miren pero no veuen res en absolut... no per la falta de llum, doncs la lluna resta amagada entre els núvols i les ombres de la nit s'accentuen sota el seu poder...
Em recolzo suaument al vidre...i tanco els ulls...
-----------------------
No et sento entrar... sols noto la teva pressència quan els teus braços m'envolten i aquella esgarrifança que recorre la meva esquena... quan sento el teu alè a la base del meu coll - això em perd- i aquelles dues paraules que em dius en un murmuri, acompanyades per un bes ple d'ansietat...
Sento les teves mans com premen el meu cos i el teu aroma que m'arriba...lentament...
Giro enredant-me en els teus braços... davant teu, en la penombra de l'habitació...els meus ulls es llencen cap als teus i no son necessaries les paraules... sols s'escolten els batecs de dos cors delerosos... sols sospirs que s'escapen d'entre els petons...mossegant en cadascun d'ells, les nostres ànimes...
I el pols accelerat de les nostres venes ens acompanya en aquest ball acompassat, mentre ens despullem de tot...absolutament de tot...de cos...de ment... sols per deixar-nos portar per aquest instant de follía.. i embriacs pel nostre desitg ens fonem en un...alterant el silenci de la cambra...

----------------------

Segueixo recolzada al vidre de la finestra...obro el ulls...no t'he sentit marxar...tal ha estat el meu somni...de somniar per no somniar...
Clareja...poc a poc clareja el día...


Comentaris

  • ambre | 15-07-2006

    per cert, sobren una mica tants i tants ... i ... i ... i tants ... i ... i tants ... i ... i tants ... i ..., no?

  • ambre | 15-07-2006

    "recolzada al vidre de la finestra" el vidre sempre és fred ... un fred final per un bell somni... i un millor relat

l´Autor

Foto de perfil de plomaipunt

plomaipunt

3 Relats

8 Comentaris

4188 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Paraules al vent...

Escolta les meves paraules...surten del cor i de l'ànima...es troben en la foscor de la nit...aprop de la lluna complaent, com el meu desitg...

S'intenta fer poesia...s'intenta fer prosa...i no sempre s'aconsegueix...

Llunes de paper...plomas subtils y lletres bellugadises en el meu espai de tremolors...


..............................
Em pots trobar per aquí :
http://plomapunt.blogspot.com/
i si rebusques...n'hi més...
................................

Últims relats de l'autor