A la plaça hi ha un pallaso .

Un relat de: Annalls
A la fira hi ha un pallasso,
porta una capa de vellut granate,
un vestit de ballarina , “pas a deux”
paraigües i xaqué,
botes grogues amb quadres grans,
grisos i blancs,
un pallasso morè, eixerit i simpàtic.
Camina pel fil de ferro,
el vestit va canviant,
ara calça sabatilles grises
li fan el peu gran, molt gran
darrere l’americana,
una gran clau de Sol .





Que podrieu alinear-ho al centre sisplau!!!!! ? Gràcies.

Comentaris

  • Un agosarat Sergi[Ofensiu]
    Bonhomia | 07-05-2014

    Merci pel comentari, Annalls. Tens raó en una cosa importantíssima pel que fa al comentari del meu agosarat Beethoven, i és que aquest artista únic de la història de la humanitat no hauria d'haver estat triat per mi per a la denúncia a la globalització musical dels mitjans de comunicació d'aquests temps que corren. Reconeixent la importància del meu error, et saludo amb satisfacció i et dóno les gràcies per fer-me veure una cosa tan evident com aquesta, la qual, de cap manera, no es mereix el geni en qüestió. Mil gràcies!


    Sergi

  • Clau de sol...[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 06-05-2014 | Valoració: 10

    Ens has dibuixat tan bé el pallasso que sembla ben bé que l'estiguem veient ara mateix. Sempre provoquen un somriure els pallassos, fins i tot al més grans.

  • Un bon pallasso[Ofensiu]
    Rafaelmolero | 05-05-2014 | Valoració: 10

    que expressa sentiments divertits... és molt bo... m'ha encantat. Ara bé, ja fa tans anys que no he vist pallassos en els circs, doncs això ja s' ha acabat moltíssim. Alhora és meravellós veure un poema dedicat. Ets tan bona, que m' agrada. saluts i que Déu et guie per sempre. Rafael Molero

  • Marteta | 28-04-2014 | Valoració: 10

    No és que em facin massa gràcia els pallassos, els tenc un poc de por des de petita (no a tots, és clar hahah), però amb el que tu has descrit sembla bastant divertit i simpàtic.

    I si, no tenc gaire temps per publicar ni per comentar gaire...però ja queda menys, l'estiu ja s'ensuma. I sí, el relat de St Jordi era real!

    A mi també m'ha agradat tornar-te a llegir guapa!
    Una besada

  • Un poema ple de color![Ofensiu]
    Olga Cervantes | 28-04-2014 | Valoració: 10

    Per caminar amb seguretat per un filferro, un pallasso ha de canviar de vestit i d'accessoris tantes vegades com siguin necessaries. Un petó i una abraçada

  • Un poema ple de color![Ofensiu]
    Olga Cervantes | 28-04-2014 | Valoració: 10

    Per caminar amb seguretat per un filferro, un pallasso ha de canviar de vestit i d'accessoris tantes vegades com siguin necessaries. Un petó i una abraçada

  • Colors de vida[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 27-04-2014 | Valoració: 10

    El pallasso sempre m'ha causat una sensació doble, d'alegria i tristesa alhora. Però aquest poema s'ha decantat clarament cap a la primera opció. Et feliccito per haver-m'hi portat! Potser si que de tant en tant ens hauríem de vestir com ell i passar de tot. Una forta abraçada.

    Aleix

  • Poema divertit i ben trobat![Ofensiu]
    Gemma Matas | 27-04-2014


    Està molt bé Annaiis, m'agrada.

    Gràcies pel teu comentari, m'agrada molt trobar-me'n de teus.

    Perdona però estic una mica trista, acabo de saber que s'ha mort una amiga que ha patit una llarga malaltia, més de dos anys, amb una agonia molt dolorosa.
    Acabava de complir 50 anys... que cruel és la vida de vegades.
    Descansi en pau!

  • No podia deixar un pallasso sense comentari[Ofensiu]
    Mena Guiga | 14-04-2014

    Potser sí que estaria bé vestir-nos així, cada persona, tant com li vingui de gust, perdre la vergonya, deixar pas a mostrar com vol anar sense modes ni sentits del ridícul. Sobretot, mostrar el SER, i hi haurà qui potser emprarà menys colors i serà un clown tristoi o qui en farà servir en excés i atabalarà rient sorollosament. És igual, aquests pallassos donen pas mica en mica al veritable clown que cadascú porta, que té incrustat a l'ànima, perquè clown és vulnerabilitat i transparència i crítica del món amb el gest i el gag, la mirada i això TOTHOM ho té, si vol.

    Petonassos amb nassos de pallassos.
    Un clown, el teu, de relat màgic. Res del pallasete de festes d'aniversaris com qui dona pinso a la mainada entre macdònals teca, que no ho hauria de jutjar, però mira, el meu clown té punxetes escorpinetes, també.

    Mena (bona setmana dels bunyols, annalls!!!!)

  • Se m'han dibuixat les paraules[Ofensiu]
    Bonhomia | 14-04-2014 | Valoració: 10

    Vaja, Analls, quin relat poètic tan estrambòtic. M'imagino aquest pallasso i desperta una curiositat esplèndida, amb el seu vestit i les seves proeses còmiques que atrauen molt. Ho he pogut imaginar llegin-te. Tot un plaer.


    Sergi

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76661 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.