A la flama del far...

Un relat de: onatge
Avui sóc
una ombra
gràcies a la
teva llum.

Sóc una fulla
gràcies al
teu arbre.

Sóc un oblit
perquè al teu eco
només hi
ressona silenci.

I sóc pedra
amb les pedres
del camí.

I sóc ocell
a la flama del far.


onatge

Comentaris

  • I ets far [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 31-03-2011 | Valoració: 10

    que il-lumina a qui et llegeix.
    Com sempre, preciós !
    No sé si, algun comentari que t'he fet, t'ha molestat. Si és així, et demano disculpes. No voldria pas que t'haguessis disgustat amb mi.
    Puc enviar-te una abraçada?

  • gypsy | 26-02-2011

    És nítid, fresc i lluminós. Cada paraula es condensa en la següent oferint un missatge ple d'optimisme.

    Una abraçada

  • Ets això i molt més...[Ofensiu]
    Anna Rispau | 08-01-2011 | Valoració: 10

    Un poema preciós, amb melodia, ple d'imatges i d'emocions.

    Ets una xarxa de sentiments que teixeixes amb els mots que brollen del teu cor.
    Ets un far que cap tempesta no enderrocarà.
    Ets la llum que, quan la boira és massa espessa, omple d'esperança el meu esguard i quan la tramuntana ha esquinçat els núvols dónes caliu a la cala.

    Ets...el meu amic onatge...
    Una forta abraçada des de la cala fins al far.

  • Ets...[Ofensiu]
    Nefertitis | 07-12-2010 | Valoració: 10

    Ets... Tot això que descrius i sobretot una persona amb una sensibilitat increïble; doncs amb poques paraules ets capaç de transmetre tantes coses...
    Felicitats onatge!

    Nefertitis.

  • I sobretot SÓC[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 06-12-2010 | Valoració: 10

    Meravellós. Impregnant. Curt i Concret. Cuirt i Clar. Gràcies.

  • Avui ets![Ofensiu]
    gypsy | 05-12-2010

    Hi sempre que escrius al vent de les paraules ets llum, ombra, esperança, bandera, il·lusió i goig per a qui et llegeix.

    Una abraçada

  • Avui ets poeta.[Ofensiu]
    Fada del bosc | 04-12-2010

    Amb tan poques paraules dius tant.....domines l'art d'encisar amb la teva escriptura.

    La Fada

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de onatge

onatge

462 Relats

846 Comentaris

394165 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc nascut mortal amb data de caducitat, però mentre tant navego a rem per la vida i estimo i sóc feliç, no ho digueu a ningú em prendrien per boig...
Escriure és com respirar, aigua per la set, és el far que sempre em duu a la meva platja...
Abans el meu cos no sigui un eco de foc i cendra... VISC.


No ajornis el viure. Viu i estima en grandesa i en profunditat. Estimar no té sinònim.


(la data de publicació dels poemes no es correspont amb la que foren escrits)

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. EL GUST ÉS MEU I LA PACIÈNCIA ÉS VOSTRA.

Per al que convingui, no mossego.

onatge@gmail.com

onatges.blogspot.com