__contra~medecina__

Un relat de: kispar fidu

~ Era petita la seva imatge. També aquella carona que dolça sempre somreia rere uns tímids ulls que amagaven innocents tendreses.

Bonics els seus passos, aquells que jo seguia.

Suaus els petons que jo respirava en l'aire que ella expirava.

Dolces les mans que infinitament besava amb els llavis tàctils dels meus palmells.


La seva veu, una contramedecina que m'injectava el més pur verí, que escapant-se entre les venes, s'introduïa fortament al meu cor instal·lant-se en el refugi del seu destí.

Els seus ulls, espurnes incansables de somnis, tristeses i esperances. Mirar-la era tastar el més suau cotó dels núvols enlairant-se.


Era petita ella
i gran l'amor que en mi vessava.


Petits passos que la feien avançar a saltironets, mentre el seu moviment era la dansa improvisada de la sincronització de tots els sentits.

I ella seguia immòbil entre les mirades. Caminava al seu ritme sense aturar-se en les fiblades. Ni sentia les llàgrimes rebotant en el fred terra que ens unia a tan sols unes passes.

Eren seus aquells somriures que em posseïen. Els aromes que activaven tots els meus sentits. Incapacitada en un pot del més fi cristall, mentre els pètals queien i el Sol es ponia intercanviant constantment el seu paper per la Lluna.

Cloïa els ulls per descansar de la seva presència. Però ella eixia en miratges en la meva consciència. Em deixava inconscient de tant sentiment. Fluïa l'essència que d'ella sorgia.

Era la seva fragància la que em perseguia i seguia el meu rastre.
Atrapant-me, capturant-me i despullant-me d'incapacitats inabastables.


Era petita ella.
i ara ja és gran. Massa gran al meu cor. En un cor principiant de petons.

Comentaris

  • Paraules que parlen[Ofensiu]
    gelillo | 06-12-2006

    Nina, avui m'he dedicat un temps...un temps a llegir-te, un temps per relats, un temps per absorbir energia i sentiment.
    Ostres, és com si les teves paraules parlèssin, desprenen un munt de sensacions, com si ho visquèssis aquí i ara...només et cal tancar els ulls, i ho veus i ho vius!!!!!
    Si, si enganxes!!! Llegint-te, es fa fàcil i proper el que inicialment sembla difícil i llunyà.

    M'enCANTa el teu joc amb les paraules. Ja et dic, els dones vida pròpia!!!!

    Petons GRILLats

  • toc toc[Ofensiu]
    laniñasinmiedo | 15-10-2006

    uau gemma... és preciós aquest escrit... de debò, a mesura que l'anava llegint més m'entendria. Feia temps que no et llegia, i t'he de dir que sempre és un plaer. Ets molt gran interiorment bunica.
    Un petó.
    Ens veiem aviat.

  • "Era petita ella[Ofensiu]
    Menorca | 09-10-2006 | Valoració: 7

    i ara ja és gran. Massa gran al meu cor. En un cor principiant de petons"

    el temps passa per a tots, i tant per a les coses bones com per les que no ho son tant

l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

210863 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo