COMPTE AMB ELS CALÇOTETS/ 4RT EPISODI

Un relat de: EMBOIRAT
l’IKEA 17.02.14

Una tarda de dissabte qualsevol la Jana i el Paco , avorrits a casa de no fer res , vagarejaven asseguts al sofà .
Jana. , Nen , ja n’estic farta de no fer res, sortim? Em fa mal el cul de tan seure i no tinc ganes de parar la post de planxar i passar la tarda dreta mirant la tele planxant les teves maleïdes camises .
Paco, Doncs no sé , podríem trucar als Morlà i anar a fer unes birres al bar aquell de Gràcia tan xulo.
Jana. Home , no. L’últim dia que ens vam trobar , ella estava bastant eixuta, des d’aquell dia que els vam enxampar a l’Ikea en tot el marro.
Paco. Ostres tia, quan hi penso encara em trenco. Quina passada. Es que s’han de tenir pebrots muntar-s’ho a l’Ikea un dissabte a la tarda.
Jana.-Home , nen , morbo , morbo , bastant eh?
Paco.- Que vols dir? Que t’agradaria perdre-t’hi entre aquells mini pisets de 20 m2 o de 30m2 i fer-ho?
Jana.- Home , em falta valor, però si sabes que no m’enxampaven , seria una fantasia sexual espatarrant.
Paco.- Ara que hi penso Jana, no havíem de comprar uns llençols nous ? Els que tenim al llit ja transparenten.
Jana.- A que bé això ara? No fugis d’estudi.
Paco.- Precisament això. Hauríem d’anar a l’Ikea a comprar llençols nous.
Jana.- Collons nen, potser que agafi la bossa i les claus i comencem a passar.
Paco.- Ja estic a punt.

Surten plegats del pis i criden l’ascensor . Mentre esperen que s’obrin les portes , el Paco abraça la Jana, que te d’esquena al seu davant, tot embolcallant-la amb els seus braços, i li fa un suau petó al clatell. Ella s’esborrona tota i el Paco ho nota.

S’obra la porta de l’ascensor, i en surt la pesada de la veïna del davant. Ens fot el rotllo de si el replà està net és gràcies a ella, ja que els de la neteja no miren gaire prim . i bla, bla , bla... Ens ha trencat el rotllo la mala puta, i això no li perdono. Aquest vespre li faig budú, a veure si la casa se li omple d’escarabats, ella que és tant neta.

Ja som a l’ascensor, sols, la Jana i Jo. Ha pitjat el zero i l’ascensor comença a baixar . La Jana em mira amb posat guerrer, buscant complicitat.

Pitjo stop als comandaments de l’ascensor. Crec que no cal anar a l’Ikea a comprar llençols. Avui complirem una altra fantasia.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer