26 de Juliol

Un relat de: elteuperfum
Dimarts 26 de Juliol del 2011, Barcelona.

Avui està ennuvolat, sembla que vagi a ploure. Encara recordo aquella última tempesta que vaig passar al teu costat, totes dues assegudes al sofà, des del qual ara t'escric, escoltant com queia la pluja. Jo encara no et coneixia bé, de fet era massa petita com per a ser conscient de tantes coses.. De sobte va començar la tempesta i un tro va trencar la dolça melodia que havia creat moments abans la pluja, em vas dir que et feia por i jo vaig contestar-te que a mi em divertia. La mare se'n reia, a ella també li agrada escoltar els trons i la pluja, però a tu.. a tu t'espantava. Saps? Encara que jo fos molt petita, encara que fa temps que va passar, són els records més profunds que tinc, ni tan sols recordo que vaig fer el darrer cap de setmana però si que me'n recordo de les teves paraules, els nostres jocs, tots els teus actes... Sona irònic però des de que et vas marxar he après moltes coses de tu, ara et conec millor. T'escric això perquè tenia ganes de fer-ho i, aquí m'he sentit a gust, aquí et vull Felicitar per el teu sant i espero que estiguis bé allà on siguis, no oblidis mai que sempre viures als nostres cors i jo no oblidaré mai que ens estàs esperant, segur que ens tornem a veure.. :)

Felicitats Aneta del meu cor!

Comentaris

  • 26, 15 o 10 de juliol[Ofensiu]
    ales de foc | 28-07-2011 | Valoració: 10

    jo també, com tu ,comparteixo un dia assenyalat que em recorda aquella persona que injustament ens va deixar. Però cal tirar endavant, perquè aquella persona ho voldria. El record sempre perdurarà.
    una abraçada literaria

  • un 26 de Juliol especial.[Ofensiu]
    magalo | 28-07-2011

    Sempre hi han aquelles dates especials que fan que encara tornin mes vius els records d'aquells que ens van deixar.
    Si et serveix de consol, aquest 26 de Juliol t'ha inspirat unes belles paraules d'un record ben present.
    una abraçada
    Marta

l´Autor

elteuperfum

4 Relats

7 Comentaris

3737 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60