20 x 5 = 1

Un relat de: Toni Viadé i Moreno

Divendres 28 de setembre:

L'Ismael arrossega amb el peu la porta del 3er 2a, s'arregla el nus de la corbata i se'n torna a la feina. Mentrestant, la Gina, repenjada al capçal del llit, fa les darreres calades de la cigarreta, sospira i es tapa els pits amb llençols matrimonials.


Dijous 27 de setembre:

La Gina, esbufega per darrer cop i, a tall d'avís, palmeja suaument les natges del seu amant. L'Ismael, orgullós d'haver-la satisfet, es posa de genolls, es treu el preservatiu i neva els turons de la Gina amb el plor del seu penis.


Dimecres 26 de setembre:

L'Ismael traça un camí de saliva sobre les corbes de la Gina i s'acaba perdent en una, cada cop més desfeta, intimitat rosada. La Gina, per la seva part, esmorteix els seus espasmes falcant-se de la nuca del seu company de suors fusionades i paraules sobreres.


Dimarts 25 de setembre:

La Gina s'assegura que cap veïna torni de plaça, entra a l'edifici i, amb un catàleg rebregat de Bazar el Regalo, impedeix que es tanqui la porta d'entrada. L'Ismael hi arriba cinc minuts després, llegeix un gastat 3er 2a al palmell de la seva mà, i hi puja amb l'ascensor.


Dilluns 24 de setembre:

L'Ismael pren valor i s'asseu en aquella taula de bar on una mestressa de casa s'està prenent un tallat. A la Gina el gest del desconegut li esborra la melangia i, desitjosa, li deixa anar un:

- Hola, em dic Gina. Sóc casada però sí. Vull fer l'amor amb tu.

- Hola, jo sóc l'Ismael i treballo al Central Hispano d'aquí al costat. El conveni i la directora de l'agència només em permeten vint minuts per esmorzar....però tenim tota la setmana per endavant. Anem pas a pas?

Comentaris

  • tu saps[Ofensiu]
    ANEROL | 18-10-2007 | Valoració: 10

    donar la volta a la truita. Molt bó

  • Original[Ofensiu]
    mimí | 04-10-2007 | Valoració: 10

    això de explicar la història al revés, i les metàfores molt fines.

  • Arbequina | 03-10-2007

    Bo, bo... molt interessant, atractiu, original. M'ha agradat molt aquest minirelat. No m'ha agradat la descripció metafòrica de l'ejaculació, com un plor, doncs veritablement pot semblar de tot menys que plora.

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • Estructura versus passió[Ofensiu]
    perunforat | 03-10-2007 | Valoració: 10

    El que més m'ha cridat l'atenció del relat és l'estructura temporal que és l'essència genial de la història!
    He tingut temptacions de començar per abaix, t'ho confesso...però he pensat que així no respectaria a l'autor, en aquest cas tu, per això he decidit fer el més "correcte" i llegir el relat en la seva forma original!
    M'ha encantat!i el que més...la passió que s'entreveu a cada mot descriptiu, dir sense dir, insinuar i moldejar una peça escrita com si fos fang!
    Arreveure!
    Perunforat

  • Bruno, catram...[Ofensiu]

    20 minuts x 5 dies 1 polvo...

  • no he entès[Ofensiu]
    catram | 26-09-2007

    Molt B m'ha agradat molt llegir un relat tant breu perquè a aquesta hora del vespre els continguts han de ser així ben curtets i picadets. El que no entenc però és el títol, perquè vint per cinc i no un per deu igual a res per exemple?
    A mi també m'agradaria escriure, a mi també m'agradaria tenir un blog però ningú és perfecte. El dia que m'arrenqui...
    Floc

  • Nidlia | 26-09-2007

    No t'ho creuràs...

    Però tinc un escrit de la mateixa temàtica. Amb situacions eròtiques i més que eròtiques similars, i amb la mateixa estructura. Una narració que vaig escriure per penjar al blog..

    Finalment no vaig fer-ho, pq vaig pensar que trencava una mica el to...

    Però el relat estava construit pràcticament igual.

    La única diferencia és que els dos protagonistes eren companys de feina, i que ella, no era casada.

    Segona casualitat en pocs mesos.

    Casualitats...vàries.

  • No és ...[Ofensiu]
    rnbonet | 26-09-2007

    ...el compte enrera, sinó el conte enrera.
    I així, la història guanya en complicitat del lector, perdut en principi, però cofoi i content quan acaba de llegir -quan comença la història-, perquè ja sap el final.
    Salut i rebolica, xicon!

  • Molt original![Ofensiu]
    Jordi Droguet Xirau | 26-09-2007 | Valoració: 10

    M'ha agradat força el teu relat. En especial la narració que fas en sentit invers. També està ben escrit.

Valoració mitja: 10