20 nanoreptes de 20

Un relat de: deòmises

-
1-Amor immortal

Mentre la degollava li deia que l'estimaria per sempre. Va trossejar-la i la va cuinar lentament per poder tenir-la dins.

2-Egolatria

Obsessivament, li demanava de no tancar els ulls mentre la besava. Així podia observar-se la pròpia mirada amb callat desig.

3-Menudalla (llegeixi's: Menú=dalla)

-I dius que aquestes "croquetes a la mousse d'arsènic" són recepta d'en Ferran Adrià? -preguntà la sogra, intrigada.

4-Tristesa superba (Níobe)

Després d'enterrar el dotzè fill, la Níobe havia acabat les llàgrimes per a plorar la seva supèrbia.

5-Recordava que...

-Ejem, Sergi, d'això, que tenia el Nano preparat però se m'ha descuidat de memoritzar-lo... Ara torno. Tinc temps?

6-Defoeniana

Enmig de l'exitós complex turístic ideat per Divendres, Robinson descobrí per primer cop la soledat veritable, envoltat de gent.

7-Renovar-se o morir

Jesucrist somreia satisfet: transfigurar-se en Noah Gordon seria més rentable que convertir l'aigua en vi durant les noces privades.

8-Vampírica (Anne Rice Revisited)

Amb la mossegada quasi mortal, Lestat va garantir-se l'amor etern de la seva nova víctima.

9-In Memoriam Virginia Woolf

Les pedres van fer callar els fantasmes de la seva follia, no pas la genialitat de la seva obra.

10-Primer Aniversari

Era el primer cop que en Marçal gaudia portant flors a la seva sogra pel seu aniversari... al cementiri.

11-Quan l'estrenada vídua fogosa va acabar d'empolainar-se, va sortir del bany i el gigoló...

...roncava sorollosament.

12-Escalada

-Agafa't bé de la corda-li digué l'amant de la seva esposa. I aquestes foren les darreres paraules sentides...

13-Ars Pecuniae

-Podem crear un Sant Jordi mensual? -preguntava al seu representant: havia de vendre novel·les immenjables per a pagar-se els vicis.

14-Tries? Jo trio

Mentre l'esposa i l'amant es barallaven per ell, ell flirtejava amb la cambrera que li servia el cubata.

15-Gos famèlic

Amb la mà mig desenterrada i movent la cua, s'alegrava de tenir tan bon olfacte: la troballa assegurava dinar.

16-sEx-cuses

L'ex va convidar-lo a sopar i a postres suculentes.

-Avui treballo-li respongué el flamant aturat: ja tenia substituta...

17-El Jardí de les Malícies

NO TREPITGEU LA GESPA



El cartell no deia que no s'hi podia enterrar la sogra... Decidit, va començar a cavar.

18-Casar-se amb l'assassina?

No creia els somnis premonitoris que auguraven la seva mort. Malgrat tot, es va casar amb la Dolça Neus.

19-Mitsubishi Pajero

Decidí tunejar el cotxe i seguir sent onanista. La cirurgia estètica era més cara i menys satisfactòria per a ell.

20-Insostenible (Xat entre exs)

La webcam els feia més propers que durant el matrimoni. Però també li apropà el suïcidi d'ell en directe.

Comentaris

  • Comentaris[Ofensiu]
    EPB | 02-06-2009

    Hola, estan força bé els nanorelats, però potser en alguns moments he trobat a faltar alguna cosa: per exemple, en el relat número sis, trobo que encara pots anar més enllà, el nanorelat perd força amb aquest "envoltat de gent", ja que m'estàs explicitant el perquè de la seva soledat. Crec que en uns nanorelats com aquests, potser seria interessant deixar participar una mica més al lector.
    Un altre exemple és el primer nanorelat: em falla aquest "tenir-la dins", ja que no m'aporta la immortalitat que em vols mostrar, potser hauries de buscar una altra imatge més potent que concordés més amb la idea d'estimar-la per sempre.
    Vaja, en general estan força bé, però a la majoria encara els falta un punt més, que segur que soluciones reescrivint-los.
    Ànims!

  • En destaco cinc[Ofensiu]
    nuriagau | 01-06-2009 | Valoració: 10

    Com ja t'han dit, tens un humor negre molt original que fa que els teus nanorelats tinguin un estil únic i diferent.

    Destacaria els següents:

    ·2-Egolatria: Un egòlatra exagerat.
    ·3-Menudalla (llegeixi's: Menú=dalla): Original títol i pobra sogra (I)
    ·6-Defoeniana: Una bona reflexió amb una encertada elecció dels personatges
    ·10-Primer Aniversari: Pobra sogra (II)
    ·17-El Jardí de les Malícies: Pobra sogra (III)


    Felicitats pels nanos!

    Hauries de fer un esforç i anar recopilant els últims que has fet, eh?

    Núria

    PS: Espero que la teva sogra no sigui una lectora d'RC.

  • Són tots boníssims...[Ofensiu]
    Fredegard Dogwood of Shadydowns | 10-06-2008 | Valoració: 10

    ...els meus favorits el 6, el 10 i el 12. Tots tenes prou mala llet i un humor negre genial.

    Una abraçada.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de deòmises

deòmises

372 Relats

1005 Comentaris

306099 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Pèrgoles (o Escandinàvia)


Perquè el comiat no esborra els solcs deixats
A la teva pell, digues-me adéu totes les vegades
Que desitgis, que només sóc teu, en cos i ànima,
I en el teu record, perenne com els paisatges ignots.

Perquè passejar no és una almoina abandonada
A la intempèrie de voler i no poder, entre llençols
Perfumats d'una passió que remou les entranyes,
Desitja aquest meu cor mortal un cop més demà.

Perquè retornaré on vaig besar-te tantes vegades,
Sense cercar altres llavis que els teus, necessitat
Meva, ànima bessona, mare, esguard serè, letícia;

Perquè guarir les ferides sempre ajuda a avançar
Cap a la mà disposada a entortolligar l'esperança,
Seré teu, tan intens, profund com l'enyor que em guia.



***

Tot s'acaba, inclús el somni més bell, per manca de resiliència...


***



deomises@gmail.com

EL MEU BLOG:

Es desclou la tenebra...

Lluís
13.05.1978