20 minuts a la vida d'un individu qualsevol.

Un relat de: aaa

Imitant Ulisses, vaig tenir la meva dosi d'odissea tediosa i odiosa. Però el meu objectiu no era una pollosa armilla de llana daurada. Jo buscava un altra quimera, de proporcions similars: cercava un lloc per aparcar.

L'aparcament, o l'art d'entaforar la ferralla mòbil vulgarment anomenada vehicle dins el primer forat que hom trobi a les rodalies de la seva llar.

El forat anteriorment anomenat es trobava a sis carrers de casa, així que el vaig desestimar, pensant que en guaitaria un altre mes proper. Desprès de dotze voltes, vaig deixar el cotxe a set carrers i mig de casa, malcarat i fet escudella, desitjant introduir tot un capítol nou dins les cròniques del síndic de greuges.

Un cop arreplegat dins les quatre parets, que de forma comú anomenem casa, però que en realitat és un pis, vaig finalment poder iniciar el ritual de desempallegar-me de la meva panòplia de pana, emmetzinada amb la suor acumulada durant la llarga i tediosa jornada laboral.

I només havien passat 20 minuts...

Comentaris

  • sempre aparco al mateix lloc a les 7.45 del matí![Ofensiu]
    perunforat | 20-07-2007

    Com qui encèn un llumí...xas...i encara que ho hagis fet un munt de vegades: no s'encèn, et cau al got que tens just a sota, la flamerada et sucarrima els pèls d'algun lloc....En fi, per resumir...d'un fet quotidià se'n pot fer virgueries!!!!!!!!!!!

  • Forat per entaforar el cotxe...[Ofensiu]
    Vallespir | 05-05-2007

    ...i forat per entarfornar-nos nosaltres.

    M'agrada aquest relat pessimista-realista, retrat breu i directe sobre la nostra quotidianitat, sobre el gris de la humanitat.

    Comencem pensant com hem pogut perdre 20 minuts (o més) per aparcar el cotxe i acabem preguntant-nos sobre el tipus de vida que duem les 24 hores del dia.

    Sort que ens queda sempre el recurs de l'interrogant no obert.

    Salut,

    Roger

  • Desconcertant.[Ofensiu]
    Bonhomia | 16-04-2007 | Valoració: 8

    M'imagino que hi ha una espècie de missatge, darrere d'això, però jo no n'he tret l'aigüa clara. Potser hi he vist una protesta contra l'absurd de la vida i la rutina.
    Però malgrat que el món sigui pèssim s'hi poden trobar coses bones.

  • Realisme[Ofensiu]
    Nessa Bentanachs | 03-04-2007 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt aquest escrit, sí senyor! Jo encara no tinc cotxe, però sí que és cert que et pots tornar boig per trobar un aparcament. Molt lograt ^^