2. Princesa.

Un relat de: alexxisana

Baixava del nord, més enlla del nord: una setmana a la Lapònia noruega. Era la primera tardor i la tercera vegada. A Sants, la gent corria emboirant la paciència del seu cos mentre aquells llums aterridors se li clavaven al bell mig dels ulls.

Havia de fugir-hi. Volia arribar, el mes aviat, a l´hotel, dutxar-se, prendre les pastilles i dormir una bona estona.

   Front a léspill, feia els últims retocs, les pestanyes i un darrer repàs. Mitjes negres, falda curta, brusa beige, abric vermell i i el cap ben alt.

En sortir de l´hotel que frequentava, quan visitava Barcelona, ningú no la va reconeixer. Un cafè doble, un brandi, a mig cami, i a buscar, per aquella ciutat insomne, un cos a qui agafar-se, Va pensar en el Dark Moon, peró, ja al carrer de Santa Margarida, decidí canviar a Le Petit Café de ma Rue. Hi solien haver nois joves i adinerats, més agosarats i amb menys escrúpols. Només volia ser tractada com una princesa malgrat allò que tenia entre cames.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    alexxisana | 05-06-2020

    Gràcies pel teu temps i comentari. Amb molt de retard , et conteste: pensava en una noia amb genitals masculins que buscava una mica de tendresa i felicitat en un home que li ajudara a oblidar momentàniament ça seva soledat .

  • Moltes gràcies [Ofensiu]
    alexxisana | 19-03-2020

    Moltes gràcies per les vostres amables paraules .
    Si el continuo , us ho dic.
    Una abraçada .

  • Interessant...[Ofensiu]
    Romy Ros | 17-03-2020

    aquest relat teu que descriu una situació concreta dins del col.lectiu LGTBI. M'agrada l'escena i convida a voler llegir més. Si et plantegéssis una continuació avisa'm! Endavant!

  • Princesa.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 21-11-2018 | Valoració: 10

    Un relat molt tendre i emotiu. En poques paraules hi escenifiques moltes imatges i lectures. Hi atrapo un sensualisme fí i sobretot excitant! No gaire sovint passa que quan acabes de llegir un relat, et quedes amb aquell punt de suspens i d'intriga que
    fa que la lectura esdevingui un plaer pels sentits. Salut, Nil.

  • Gràcies[Ofensiu]
    alexxisana | 21-11-2018

    Hola, gràcies pel teu comentari. En realitat, podria ser el que tu volguessis. Cada lectura, crec, és un nou relat. El que jo tenia al cap, quan vaig escriure el text, era el d’un xicot que se sentia una noia. No sé si seria un transsexual perquè no estaria operart. Per això, parlo de “allò entre les cames “ referint-me als òrgans genitals masculins,i que no es corresponen en com ell se sent .

l´Autor

alexxisana

4 Relats

10 Comentaris

1574 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Gai madur. Enamorat de la meua llengua, el català.