15:38

Un relat de: Bonhomia

Coses per fer.
Hi ha temps.
El temps dóna voltes com si fos un huracà en miniatura dins el meu cap.
Hi ha somnis. I positius.
Mentre el meu cap balla, jo no necessito sospitar de res ni de ningú, balla alegrament.
Els edificis creixen i creixen, com animals gegants disputant-se el territori.
La llum és a prop meu, de fet la tinc aquí. M'inspira i em fa pensar en dolces melodies.
Sento una sirena i no la negativitzo. Ja pot ser una ambulància o la policia.
S'ha d'acceptar que al món hi passen coses desagradables per trobar-se bé.
Són dos quarts de quatre de la tarda. Avui dóno una classe de guitarra. Però és a les set i tinc temps de sobres per preparar-me-la. De fet no resulta complicat.
Ahir em vaig acabar els Prolegòmans de Kant. La filosofia em fa meditar, com és normal. Encara que Kant és difícil d'entendre, i jo no faig cas de les coses que no entenc. He agafat per costum tornar-me a començar un llibre quan l'he acabat. Això ja ho vaig fer amb La imaginació, de Jean-Paul Sartre.
També ahir em vaig acabar El retorn dels bruixots, de Louis Pawles i Jacques Bergier. En aquest llibre, que no és exactament d'esoterisme, sinó com diuen els autors, de realisme fantàstic, és molt ric en anècdotes que queden més enllà de la racionalitat de les persones. És tot un viatge per móns desconeguts.
Encara tinc la mania de pensar en coses violentes, espero que a poc a poc, encara que sigui, fugin del meu cap. Són molt més bons els petits huracans, tormentes que fan que la meva ment es recreï en coses trascendentals.
Ara mateix sóc feliç, encara que sóc conscient que això és intermitent. Però milloro dia a dia.

Comentaris

  • si realment és biogràfic...[Ofensiu]
    atram | 01-03-2007

    celebro que avui siguis feliç. I desitjo que demà una miqueta més que avui. I que t'acompanyin la guitarra i les lectures!
    Escrius bé, tal com raja, però acurat.
    De vegades em sembla estar espiant el diari personal d'algú, i això sempre encurioseix, si el que es diu té contingut.
    Jo de petita també tenia un diari. Després em vaig passar als relats, o quelcom així.
    una abraçada
    atram

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514075 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.