12 Octubre. Res a celebrar

Un relat de: universbrillant
Avui és dia 12 d’octubre.

No hi ha res que celebrar. L’orgull d’un país que submergeix la nostra cultura?

És patètic. Quan un país no respecta el seu poble, no mereix cap orgull. Quan un govern vol imposar la seva autoritat sobre els altres, no mereix cap celebració.
Els llaços s’han trencat. Ràbia és l’únic que puc sentir tal dia com avui. Per un país que no escolta, tan sols imposa. Un país on la ignorància és la única ensenyança que ens volen implantar.

Orgull? Cap ni un. Però sí esperança per un futur millor. Lluita per un país que toleri a tots els seus pobles i no els menyspreï.

Seguirem somiant, ensorrarem els murs

Comentaris

  • Totalment d’acord... [Ofensiu]
    Eloi Miró | 21-10-2013 | Valoració: 10


    ... hem de lluitar per un futur millor i per la llibertat de la nostra terra!

    Eloi

  • Ens en sortirem[Ofensiu]
    reusenca | 21-10-2013

    Totalment d'acord universbrillant.
    Però, permetem afegir-hi un to de fe i esperança. ENS EN SORTIREM, com diu la canço de MANEL. Ens en sortirem perquè en som molts, molts, moltíssims, molts més dels que ells pensen i creuen.
    Ànim, tots a una.
    Amb estima

  • Anaïs[Ofensiu]
    universbrillant | 15-10-2013

    Gràcies per treure el costat positiu d'aquest tema i gaudeix d'aquesta data cada any com es mereix. Una abraçada!

  • T'equivoques![Ofensiu]
    Anaïs | 15-10-2013

    Com, que res a celebrar?
    Doncs t'equivoques, i molt! Per aquest any et perdono, però a partir de l'any que ve has de celebrar el 12 d'octubre perquè...
    ÉS EL MEU ANIVERSARI
    I tingues en compte que és festa perquè vaig néixer jo, d'acord?
    Jeje, és broma. Bé, és veritat que és el meu aniversari, però la resta és broma. Tot i així et diré que tot i que estic d'acord amb tu i considero que no hauríem de fer festa, a nivell estrictament personal i egoista m'aprofito que sigui un dia de festa per celebrar millor els anys que compleixo.
    Un somriure,
    Anaïs