Detall intervenció

RE: Marcar com a ofensiu

Intervenció de: allan lee | 03-09-2018

Sempre es pot opinar sense insults. Una vegada em van posar un comentari que em va fer molt mal, perquè m'insultava de males maneres algú que es devia haver emprenyat amb mí sense jo saber-ho, que a més no va donar mai la cara. Van trigar força a treu-re'l, però a la fí ho van fer. Suposo que Omatech van com sempre de bólit, i fan com poden. Abraçades.


Respostes

  • RE: Marcar com a ofensiu
    Akeron343 | 01/09/2018 a les 12:42
    L'he vist i és inacceptable.
    Jo també l'he marcat com a ofensiu.
  • RE: Marcar com a ofensiu
    Mena Guiga | 01/09/2018 a les 14:16
    Em sap greu, drac coreà. Recordo com, ja fa temps, quan ens entatxonaves al fòrum coses del Dr. Moon se't deia i redeia que no fessis proselitisme i vas fer cas. Ara, d'aquí que a la teva pàgina no puguis escriure el que vols...hi ha un abisme. Molt maleducat, qui ho ha fet. Passo a marcar-lo com a ofensiu.

  • RE: Marcar com a ofensiu
    jovincdunsilenci | 01/09/2018 a les 15:06
    Hola, iong txon. Jo també vaig donar-li al botonet de marres abans de llevar el poema. Crec que han d'avaluar si és o no és 'ofensiu' abans d'esborrar o, almenys, això és el que vaig entendre. Han de passar uns dies, no sé quants. Vaig preferir esborrar, pel que ja saps. No parlem de la mateixa persona. En qualsevol cas, m'agradaria que algú es disculpara o, en tot cas, m'hauria agradat. Bé, tampoc no sé quin profit traurem de tot plegat. Intente expressar-me i accepte tota mena de comentaris, però sentir que entren per riure no és agradable. També és faltar al respecte i no s'ha d'admetre.

    Estic d'acord amb el que et diuen més amunt. Tota crítica és ben rebuda dins d'unes formes que ací deixen molt que desitjar. Considere ofensiu el comentari que has rebut.


    • RE: RE: Marcar com a ofensiu
      jovincdunsilenci | 01/09/2018 a les 15:15
      Ací: em referia, ara, al teu cas, a la forma insultant com el comentarista s'ha adreçat a tu.
  • RE: Marcar com a ofensiu
    aleshores | 01/09/2018 a les 15:31
    Home!, no t’ho has de prendre malament, són coses del públic. Es redueix a parlar de pedanteria ( si m’ho digués a mi, diria, “touché!, vaja hja hi he tornat a caure, en la pedanteria)
    Jo crec que queda bé i tot que algú discrepi. I vol dir que et llegeix!
  • RE: Marcar com a ofensiu
    jovincdunsilenci | 01/09/2018 a les 15:42
    Veus com anem aprenent. Una última cosa, no caigues en l'error d'esborrar el relat.
  • RE: Marcar com a ofensiu
    iong txon | 01/09/2018 a les 22:25
    Gràcies a tots quatre per les aportacions sobre el tema i pel vostre suport. Al relat com heu vist hi comento un parell de pelis, lògicament hi dono la meva opinió. S'hi pot estar d'acord o no. Fins i tot algú pot considerar que la meva manera d'escriure és pedant. Però "puto pedant" és un insult i no crec que n'haguem de consentir. Les formes tenen la seva importància, tan relativa com vulgueu, però la seva importància tenen. Igualment pots estar d'acord amb ell i dir "touché" o pots no estar-hi d'acord. Francament, sí que em va fer rellegir els dos comentaris i encara els trobo totalment correctes. És evident que li he trepitjat algun ull de poll, però això no seria cosa meva ni del relat, i ningú no està obligat a llegir un relat en particular
  • RE: Marcar com a ofensiu
    Anaïs | 02/09/2018 a les 08:01
    Bones,
    ningú té la veritat absoluta, tot és relatiu, encara que a segons qui li pesi. Ara bé, es pot dir la veritat que un té, es pot opinar, sense ser insolent. Les crítiques, tant bones com dolentes, haurien de ser sempre constructives, que d'això es tracta, anar aprenent de tothom.
    Recordo ara un capítol molt desagradable que vam viure la Mena Guiga i jo aquí al fòrum, quan de forma unilateral algú es va cansar que tot fossin comentaris nostres i explicant massa coses personals, i ens va acusar de verdulaires. N'hi hagués hagut prou amb un post demanant-nos que no escriguéssim tant o que ho mesuréssim una mica, però no. I sobretot, el que més va clamar, és que sempre amb la cara tapada, amb un "nick" no conegut. Aquell cop van fer posar-s'hi als que de forma voluntària organitzen la web, del greu que va ser perquè va omplir el fòrum d'insults durant crec recordar tres o quatre dies.
    Vist a la distància però, l'únic que en puc treure de conclusió és que li vam donar a aquest perfil una importància que no tenia, com ara estem fent amb aquest altre. Jo personalment espero que aviat et treguin el comentari, jo també l'he marcat com a ofensiu, però parlar-ne molt significaria donar-li una medalla que no es mereix, i que ni tan sols sabem qui és, perquè clar, m'hi jugaria un pèsol (com diu el mestre Puyal a qui tant havia escoltat), que és un dels de sempre amb una disfressa.
    Un somriure,
    Anaïs
  • RE: Marcar com a ofensiu
    kefas | 02/09/2018 a les 20:06

    Comparat amb vosaltres sóc novell en aquest racó.

    I em sorprenen aquestes picabaralles en un lloc on l’únic interès hauria de ser la millora de l’estil literari mitjançant l’exemple i les sensacions que ens transmeten els i les col•legues en aquesta tasca.

    Jo tinc un estil que de vegades és sarcàstic o sorneguer i d’altres abrupte, sense fer servir mai paraules malsonants. I només començar vaig ferir la sensibilitat d’una relatora en descriure la sensació que em causava el seu relat agrupant tots els adjectius que hi sortien , en el mateix ordre. Una mena d’autocrítica involuntària. Em va sorprendre perquè, tal com varen considerar altres relators, no era ofensiu i si força original.

    Crec que l’autor del relat i només l’autor, si la tecnologia ho permet, hauria de poder eliminar els comentaris que cregui ofensius. Les sensibilitats són molt diverses i només cadascú es coneix la seva.
  • RE: Marcar com a ofensiu
    allan lee | 03/09/2018 a les 17:51
    Sempre es pot opinar sense insults. Una vegada em van posar un comentari que em va fer molt mal, perquè m'insultava de males maneres algú que es devia haver emprenyat amb mí sense jo saber-ho, que a més no va donar mai la cara. Van trigar força a treu-re'l, però a la fí ho van fer. Suposo que Omatech van com sempre de bólit, i fan com poden. Abraçades.

Respon a aquesta intervenció

Omple les dades si vols respondre a la intervenció

Pots utilitzar els següents tags d'HTML: <a>, <img>, <em>, <strong>, <hr>, <object>, <embed>, <param>, <center>, <font>, <ul>, <li>.