Cercador
Llista categories

Laura
Girona,111 Relats, 864 Comentaris
106122 Lectures
Valoració de l'autor: 9.81
Biografia:
Un dia vaig deixar de ser gautxinya. I vaig pasar a dir-me Laura, Laura Petita.**
ambsangelscompto@gmail.com
Últims relats de Laura
Piruletes de morfina
Laura - 25-04-2011 - 429 Lectures - 7 comentaris
Temps estimat: 1 minutA tots els malalts que es moren sols, a tota la gent gran que ha de viure sola. més
Segell (o l'excusa d'un record)
Laura - 11-04-2011 - 261 Lectures - 1 comentaris
Temps estimat: 1 minutÉs un regal per a en J., macarra sabinero i periodista i poeta en hores lliures. més
N-62 (autobús nocturn)
Laura - 11-04-2011 - 399 Lectures - 1 comentaris
Temps estimat: 1 minutTornant a casa ho confessarem tot... més
Naufragi a dues veus
Laura - 28-09-2010 - 505 Lectures - 3 comentaris
Temps estimat: 1 minutBrussel·les, Sabina, Cabré, Auster, Coixet. I totes les paraules que van parlar del teu cos i el meu abans que ens enfonséssim. més
Sota pseudònim
Laura - 26-04-2010 - 956 Lectures - 7 comentaris
Temps estimat: 1 minutA tu, que només em quedes, algun cop, darrere les paraules. més
27 retalls amnèsics
Laura - 10-05-2009 - 914 Lectures - 9 comentaris
Temps estimat: 2 minuts27"Poemes" que no són ni haikús ni tankes. 27 "Poemes" que no són res. 27 "Poemes" dels quals no he volgut (ni pogut) tocar una coma. Són el que són. I ja està. Tant me fa si no segueixen cap norma, si no rimen, si no tenen mètrica, si estan mancats de sentit... I què? Des que quan els sentiments es mesuren? Doncs això, que espero que us agradin. més
Sense tret de sortida
Laura - 27-03-2009 - 1264 Lectures - 11 comentaris
Temps estimat: menys d'un minut"L'escala fosca del desig no té barana". Maria Mercè Marçal més
negre sobre vermell
Laura - 04-03-2009 - 905 Lectures - 9 comentaris
Temps estimat: menys d'un minutaquest fals ordre de sempre abans de fer l'amor. ** L'últim vers hauria de sortir més entrat cap a la dreta que la resta, en principi! ** Com canta Ismael Serrano: "la mano en el sexo, el rumor de batalla..." més
Reminiscència
Laura - 01-03-2009 - 769 Lectures - 7 comentaris
Temps estimat: menys d'un minutPlatònics. A G. A. més
Actes de valentia
Laura - 27-01-2009 - 1541 Lectures - 27 comentaris
Temps estimat: 1 minutHo diré ben fort per a què tothom ho senti: la paraula DISCPACITAT o DEFICIÈNCIA fa por. A tu i a mi. A tothom. No ens n'amaguem. Per això, quan una poetessa va compondre els versos "Escric a crits la pell del meu cos/ perquè el tacte no se'm mengi mitja vida" vaig pensar que un dia, si m'atrevia a escriure un poema a crits, li dedicaria. Torna a anar per tu, Laura. Per tot. Que mai no se t'acabin els decibels. I també a l'Olga, la meva fisio, per la paciència durant aquests llargs anys d'adolescència. Anys de demanar explicacions a coses que no en tenen. Varen dir-me: "No busquis respostes. Viu". I tenien raó. més
(I)
Laura - 23-11-2008 - 1197 Lectures - 13 comentaris
Temps estimat: 1 minutM'agradaria escriure el poema immens que ets... més
L'anècdota personificada
Laura - 23-11-2008 - 2041 Lectures - 12 comentaris
Temps estimat: 8 minutsAquest relat va ésser premiat, juntament amb catorze contes més, al PREMI DE NARRATIVA BREU VÍCTOR MORA 2008. Ara ja puc tornar a penjar-lo :) ** "Senyoreta, m'estimi com s'estima en es cinema; a certa circumstància i perfil." (Antònia Font) més
Haikú (I)
Laura - 06-11-2008 - 1017 Lectures - 18 comentaris
Temps estimat: menys d'un minutHaikú inspirat en la foto d'allò que jo en diria un "muso" de categoria. ´ Dedicat a la Laura Dalmau. Ella m'ha encomanat aquesta passió per la poesia breu i condensada. També m'ha animat a penjar-lo. Us aviso: és el primer que faig!! ** Aprofito per donar les gràcies a tots aquells que em vàreu comentar els relats de "L'Anècdota personficada" que ara he hagut de despenjar. Els vostres comentaris, però, me'ls he ben guardat en un lloc segur! hehehe Moltes gràcies, micanmica, manel, Mercè Bellfort, besllum, brumari, jaumesb, lluisba, Perestroika, Vicenç Ambrós i Besa, Robert Conway, matenquatre, Osojoso i rnbonet. més
Genets
Laura - 09-10-2008 - 993 Lectures - 11 comentaris
Temps estimat: 1 minutIntent de sonet abans d'un "break" necessari. M'espera un any acadèmic dur i per aquest motiu no podré dedicar-vos tot el temps que voldria. Ja sabeu on sóc. més
Tu
Laura - 30-09-2008 - 1119 Lectures - 10 comentaris
Temps estimat: menys d'un minutDona poeta busca poema que descrigui home poeta amb ulls de poema. O no era així? Ara mateix... no me'n recordo! més
Últims comentaris de l'autor
-
Laura | 12-11-2011
Tia, escrius de conya, està clar que ets una crac, M'encantaria fer un cafè amb tu per coneixèr-te millor xDDD ;)
Fins dilluns! -
Laura | 21-08-2011
vaig tornar a veure la pel·li que vaig descobrir gràcies a aquest relat magnífic. Potser perquè encara estic aprenent a nedar (sense Tim Robbins) cada vegada que el rellegeixo se'm posen tots els pèls de punta.
Enyorava llegir-te després de tant de temps sense passar per aquí. -
Laura | 01-07-2011
És una pena que fem l'idiota i no escrivim més sovint, sobretot després de llegir coses com aquesta, Saps que em sorprèn que algú tan poc convencional com tu la clavi tant amb els sonets (enveja pura ^^)... però, vaja, que tots plegats tenim cops amagats, Aquest me'l quedo amb el teu permís
Bon viatge, aventurer. Un petó :) -
Laura | 24-04-2011
"Irene, el teu nom encaixa
a cada racó del pis
que vam deixar.
Tanmateix, avui et sents l’esquerda
que deixa entrar la pluja
i mulla el parquet
mentre fem l’amor
- aquest cop, però, en silenci,
dins el teu cap.-
La casa és buida."
El final em sembla brutal, Gerni! Ens fem grans, te n'adones? Aquestes coses només les escríviem quan teníem el cap ple de pardals... -
Laura | 08-07-2010
Saps que tinc aquest poema (podríem dir-ne, poema impermeable després del ruixat que va haver de suportar :P) penjat al suro del pis, l que t'agraeixo enormement aquests versos i aquells primers mesos en què em vas ajudar a ubicar alguns racons del Vallès, a fer-lo meu.. així de desfassada he acabat, hihihi.
Una afirmació dels Actes de Valentia tan i tan necessaris que pregono i conjugo amb personetes tan úniques com tu. SEMPRE ENDAVANT.
Gràcies, gràcies, gràcies...
(i el curs que ve no perdem el ritme de cafès :) ) -
Laura | 24-04-2010
"Et sento.
La teva carn lliurant-se
a la meva,
la lluna masturbant-se,
la nit erecta."
Els versos que sempre posem d'exemple de la nostra bogeria (metafòrica), hahahaha.
Ens veiem a l'Auditori :) -
Laura | 29-12-2009
tot reprenent vells costums i gairebé havent deixat el web, et felicito les festes per Relats que, fet i fet, és el principal culpable ho pugui fer :)
"Si arriben a canviar, les coses, en un any", em dic sense ni tan sols haver llegit el poema. M'ho perdones, oi? Per molt que la vida sigui un puzzle on les peces es renoven constantment, venia aquí a dir-te això, crec que és necessari no oblidar les que hi van ser, les que van ajudar a col·locar-ne de noves.
Gràcies per formar part del principi d'aquest 2009 que deixem -ja saps que, personalment, amb un somriure més gran que mai- i per la literatura que espero que poguem compartir molt de temps més.
Una abraçada molt molt forta, POEta :) -
Laura | 25-12-2009
recordaré sempre aquell "demà a les 9 roda de premsa" amb què tant em feies passar els nervis durant la sessió de fotos del Víctor Mora.
I ho vull fer així, amb un somriure.
Fins sempre. -
Laura | 06-07-2009
que jo et vaig dir que escrivissis un poemari sobre d'adolescència no que et convertessis en un relato-assassí en sèrie!!!
M'ho he passat de primera llegint-te. Serà perquè sempre em fas somriure?
Petons,
Laura PPP (Petit Projecte de Periodista) -
Laura | 05-07-2009
Personalment, penso que la vàlua d'en Pep ha tingut molt a veure en la ressurrecció d'aquest equip. Si d'una virtut pot presumir el seu entrenador és de l'afany de tocar de peus a terra.
No crec que el cicle del de Santpedor s'allargui gaire més. Et diré més: coineixent-lo, penso que, acabada aquesta temporada, plegarà. Ell és el primer que sap que les plantilles també tenen data de caducitat i, quan intueixi el mínim símptoma, dirà prou. Encara que en aquell moment dolgui o no ho acabem d'entendre. I t'ho dic pensant en el tip de plorar que amb vaig fer, éssent una nena, quan va marxar a Itàlia.
Precisament per això estic tranquil·la. Perquè tinc la certesa que mentre ell segui a la banqueta el Barça seguirà sent capaç d'oferir el compromís d'aquest any.
El Barça del triplet, això ja ho podem dir ara, perdurarà sempre. No sabem com anirà aquest any. Cal fer els deures bé, sí.
Però mentrestant, ningú ens treu el plaer de somiar en una 4a Champions guanyada al Bernabéu! Només d'imaginar-m'ho ja tremolo tota.... hehehe
Felicitats per l'article!
Salut i visca el Barça, company empordanès! -
Laura | 05-07-2009
una amant que, de ben segur, mai no et farà el salt! Més aviat els faràs tu a sobre d'ella, hahaha!
Vas enumerant verbs amb connotacions semblants per fer-nos arribar a una claríssima conclusió: la bicicleta et transmet una sensació de complicitat i llibertat única.
M'agrada que pensis així. Nous camins, nous inicis...
un somriure :)
Laura PPP (Petit Projecte de Periodista) -
Laura | 30-06-2009
"Vull ser el teu poeta
per ridiculitzar l'art
descrivint el teu somriure."
Només dic: UAU!!
PS. Per cert, Gerni, no t'hauré d'utilitzar més. Ella ha tornat :) -
Laura | 20-06-2009
Quines penques!! Parles de mi com si fos una absoluta desconeguda XDDD
Bromes a part, recordo aquell matí de fa dos anys en què vam compartir pàgina i no és per menys perquè aquest poema, encara que breu, porta l'etiqueta de les millors èpoques ;) M'encanta... és com estar mirant una foto.
I vés per on, tu, aquest any vaig tornar a sortir a La Vanguardia... Però sense companyia no fa tanta il·lusió.
Entre el poema "Tiberi" i allò del vòmit que em vas dir ahir pateixo pels teus problemes de digestió, Gerard XD
Vagi bé, mestre!!! -
Laura | 06-06-2009
... m'ha transmès una sensació intensíssima d'optimisme.
Darrerament, entre preinscripcions universitàries, cloendes acadèmiques i trasllats tinc la sensació que m'obliguen a fer-me adulta massa ràpid. Tanta paperassa no fa per mi.
Però gràcies al teu poema, Joan, he descobert que tinc a les meves mans el desig de fer volar la imaginació, de sentir-me lleugera com un glop d'aire. Ben mirat, potser és que no sé viure d'altra manera.
Gràcies per venir a l'Ateneu. I no et preocupis per haver-me "portat la contrària" D'entrada, ni nosaltres mateixes sabíem que el moderador ens faria preguntes!
Tota una experiència.
Mil petons,
Laura -
Laura | 30-05-2009
"Dibuixa la bruixa
que per sogra tindré
apuja i afluixa
flor de taronger."
Un toc d'humor que torna el poema àgil i dinàmic. Talment com el desig que hi transcrius, hehe! M'agrada.
PS. Et vaig trucar per dir-te que no podré venir al teu cumple. Tinc sele :( em sap greu... però hi més dies que llonganisses! Muà!
Últimes intervencions al Fòrum de l'autor
-
Esports en català a lajornada.cat | Laura | 20/08/2011 a les 12:35
Darrera intervenció de lisboa, 31/08/2011 a les 14:401 resposta/es
[Respondre] -
RE: Si jo fos en Tito Vilanova aniria ràpidament a la clínica del Dr. Barraquer... | Laura | 18/08/2011 a les 23:41
-
Avui fa anys una de les ànimes d'aquest fòrum... | Laura | 02/08/2011 a les 09:34
Darrera intervenció de copernic, 03/08/2011 a les 19:0910 resposta/es
[Respondre] -
Hola, amics! | Laura | 01/07/2011 a les 21:22
Darrera intervenció de darkman, 01/07/2011 a les 23:132 resposta/es
[Respondre] -
Gràcies, relataires! | Laura | 22/09/2010 a les 11:06
-
Bon any nou, família! | Laura | 30/12/2009 a les 13:02
Darrera intervenció de mjesus, 30/12/2009 a les 21:468 resposta/es
[Respondre] -
I aviat farà tres anys,,, | Laura | 12/10/2009 a les 23:15
-
*emetrà (perdoneu la faltorra) no+) | Laura | 31/08/2009 a les 23:02
-
RE: Algú sap com i on veure el barça? | Laura | 31/08/2009 a les 23:00
-
Un amic ens necessita; la llibertat d'expressió també. Doneu un cop de mà a en Cesk Freixas! | Laura | 16/08/2009 a les 15:37
Darrera intervenció de darkman, 12/06/2010 a les 19:235 resposta/es
[Respondre] -
-
Disponibilitat 24 hores | Laura | 09/08/2009 a les 19:33
-
Aquesta sí que és bona!! | Laura | 10/07/2009 a les 10:27
-
periodista!! amb tantes mussionssss no sé ni què dic! (no+) | Laura | 25/06/2009 a les 08:29
-
Boºoºoºoºoºoººoºoºoºoºndiaaaa UNIVERSITARIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! | Laura | 25/06/2009 a les 08:26
-
gràcies a tots | Laura | 19/06/2009 a les 09:47
Darrera intervenció de gypsy, 19/06/2009 a les 21:5213 resposta/es
[Respondre] -
gràcies a tots | Laura | 19/06/2009 a les 09:46
-
Bon diaaaaaaaaaaaa!!! | Laura | 18/06/2009 a les 09:20
-
Acudit del dia | Laura | 08/06/2009 a les 09:14
Darrera intervenció de Epicuri, 08/06/2009 a les 13:531 resposta/es
[Respondre] -
Doncs jo... | Laura | 07/06/2009 a les 10:12
-
2 resposta/es
[Respondre] -
agüelaaaaaaa!! | Laura | 01/06/2009 a les 10:18
-
Uoooo... M'han destacat a La Vanguardia :) | Laura | 31/05/2009 a les 17:39
Darrera intervenció de casperdut, 01/06/2009 a les 15:272 resposta/es
[Respondre] -
Quinssssssssssss nervisssssssssssssss per favooooooooooooooooor!!!!!!!!! SOM-HI, BARÇA!!! TU POTS!!! (NO+) | Laura | 27/05/2009 a les 20:22
Darrera intervenció de darkman, 27/05/2009 a les 21:362 resposta/es
[Respondre]
Ajuda'ns amb un donatiu
Nous recomanats editora
Últims comentats
- ONADES A L'ÀNIMA (1 comentaris)
- BRINDIS INVISIBLE (1 comentaris)
- Ara només ens mirem (3 comentaris)
- Els cinc elements (6 comentaris)
- BOJA? BOJOS! (54 comentaris)
- La xarranca (3 comentaris)
- Espais íntims (5 comentaris)
- INSEPARABLES (4 comentaris)
- NO ET TRENQUIS (7 comentaris)
- Pols d'estrelles (4 comentaris)
Nous més llegits
- M'ENCANTA EXCITAR (440 lectures)
- M'AGRADA EXCITAR SENSE CALCES (418 lectures)
- Dilema amorós (362 lectures)
- Reacció química (299 lectures)
- UN ALTRE MATÍ DE MERDA, EN AQUESTA PUTA CIUTAT (280 lectures)
- Pluja de sons, riu de petons... (219 lectures)
- No tinc tota la nit per ser teva (207 lectures)
- Els paquets i les figues (170 lectures)
- AMOR, ENAMORAMENT I PUR SEXE. (167 lectures)
- MELBOURNE (146 lectures)
Nous més comentats
- Dilema amorós (15 comentaris)
- M'AGRADA EXCITAR SENSE CALCES (10 comentaris)
- La vella dama (9 comentaris)
- MELBOURNE (9 comentaris)
- Reacció química (8 comentaris)
- Coit Anal (7 comentaris)
- Vinc del record (7 comentaris)
- NO ET TRENQUIS (7 comentaris)
- El volcà Etna (Haikús) (7 comentaris)
- Incondicional (6 comentaris)
Nous més votats
- NO ET TRENQUIS (Agrada a 2 relataires)
- MELBOURNE (Agrada a 2 relataires)
- Vinc del record (Agrada a 2 relataires)
- Totes les famílies són psicòtiques (Agrada a 2 relataires)
- Dilema amorós (Agrada a 2 relataires)
- La dama de la font (Agrada a 2 relataires)
- Autoreflexions (Agrada a 2 relataires)
- M'ENCANTA EXCITAR (Agrada a 2 relataires)
- Sucumbir a l'amor (Agrada a 1 relataires)
- Per què et mossegues la llengua? (Agrada a 1 relataires)